Kierowcy Andretti United, Nick Berkat i Chaz Mostert, podzielili się swoimi reakcjami na to Niesamowity zespół zwrócił się do Forda po supersamochody 2023.
Duet ma bardzo różne doświadczenia związane z niebieskim owalem. Mostert był byłym sponsorem Forda, podczas gdy Berkat ścigał się z Holdenem tylko w supersamochodach.
Mostert zadebiutował w Ford Performance Racing w 2011 Super2 Series i zadebiutował w głównej grze w Dick Johnson Racing dwa lata później, zanim wrócił do FPR, za co wygrał 2014 Bathurst 1000.
30-latek został przyciągnięty do WAU na sezon 2020 i od tego czasu stał się w pewnym sensie twarzą zespołu.
W wiadomości, że w przyszłym roku będzie ścigał się Mustangiem Gen3, Mostert został napompowany.
„W przeszłości miałem długą i udaną relację z Fordem, więc powrót do Blue Oval w 2023 roku i później jest naprawdę ekscytujący” – powiedział.
„Powrót do domu będzie czymś w rodzaju powrotu do Mustanga, to na pewno.
„Wcześniej mieliśmy zadanie do wykonania w 2022 roku, więc na tym się skupiam”.
Dla kontrastu, Burkat awansował w rankingu jako cudowne dziecko Holdena/Walkenshawa, wygrywając Bathurst 1000 na swoim starcie w 2011 roku wspólnie z Garthem Tanderem dla Holden Racing.
Nawet w ciągu siedmiu sezonów między jego kadencją w Clayton, Berkat jeździł tylko Commodores dla Lucas Dombrill Motorsport lub Brad Jones Racing.
„Jestem bardzo podekscytowany Gen3 i naszą współpracą z Fordem” – powiedział kierowca nr 2 Mobil 1 NTI Racing Supercar.
„Oczywiście byłoby inaczej, gdyby zobaczył emblemat Forda na przodzie naszych samochodów, ale byłoby wspaniale mieć wsparcie producenta.
„Ponieważ Holden trafi do Supercars pod koniec tego roku, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zakończyć, zanim zwrócimy uwagę na następny rozdział”.
Mostert i Berkat mają kontrakt na Rypco Supercars Championship 2023.