Gracze Modern Warfare 3 i Warzone od czasu do czasu napotykają błędy podczas wdrażania łatki lub aktualizacji.
Jednym z najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się gracze w grze, jest błąd dewelopera 5433.
W tym przewodniku ONE Esports wyjaśniamy, co powoduje ten błąd w Modern Warfare 3 i Warzone, a także zapewniamy skuteczne rozwiązanie tego problemu.
Czym jest błąd programistyczny 5433 w MW3 i WZ?
Błąd dewelopera 5433 zwykle pojawia się, gdy przekracza rozmiar pamięci podręcznej tekstur niestandardowych lub którykolwiek z plików gry zostaje uszkodzony lub nie został poprawnie pobrany podczas aktualizacji, uniemożliwiając graczom rozpoczęcie dowolnego meczu wieloosobowego.
Ten błąd może wystąpić na dowolnej platformie, chociaż występuje głównie na konsolach. mam Pojawia się ponownie w aktualizacji Reloaded sezonu 3 Dla użytkowników PlayStation.
Ponieważ MW3 jest dużą grą, nie jest niczym niezwykłym, że niektóre pliki nie zostaną poprawnie pobrane lub zostaną uszkodzone podczas procesu aktualizacji.
Ponadto gra może zużywać więcej pamięci graficznej niż jest dostępna, co powoduje błąd.
Na szczęście istnieje potencjalne rozwiązanie tej wady.
Jak naprawić błąd programistyczny 5433
Problem można rozwiązać, dostosowując ustawienia przepływu tekstur na żądanie w grze. Oto proces:
- Przejdź do zakładki Grafika w ustawieniach gry.
- Wybierz strumień tekstur na żądanie.
- Wybierz opcję Pokaż więcej.
- Zmień niestandardowy rozmiar pamięci podręcznej tekstur na mały.
Ta procedura powinna rozwiązać problem błędu dewelopera 5433. Uruchom ponownie grę i załaduj grę w trybie wieloosobowym, aby sprawdzić, czy błąd będzie się powtarzał.
Jeśli problem będzie się powtarzał, przyczyną może być najnowszy plik aktualizacji.
Aby być na bieżąco w tym temacie koniecznie zajrzyj Aktualizacje COD Kanał na X, aby sprawdzić, czy jest to częsty problem, z jakim borykają się gracze, i czy nadchodzi jakieś nowe rozwiązanie.
Przeczytaj więcej: Czym jest lista gier zręcznościowych w Modern Warfare 3? Wyjaśniono nową playlistę