Jak naprawić błąd dewelopera 5433 w Modern Warfare 3 i Warzone

Jak naprawić błąd dewelopera 5433 w Modern Warfare 3 i Warzone

Gracze Modern Warfare 3 i Warzone od czasu do czasu napotykają błędy podczas wdrażania łatki lub aktualizacji.

Jednym z najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się gracze w grze, jest błąd dewelopera 5433.

Główny bohater Modern Warfare, John Price, na przedstawionym obrazie ONE Esports, aby uzyskać pełną listę przewodników po Modern Warfare 3, w tym najlepsze ustawienia, wyposażenie i nie tylko
Źródło: Activision, ONE Esports

W tym przewodniku ONE Esports wyjaśniamy, co powoduje ten błąd w Modern Warfare 3 i Warzone, a także zapewniamy skuteczne rozwiązanie tego problemu.

Czym jest błąd programistyczny 5433 w MW3 i WZ?

Błąd dewelopera 5433 zwykle pojawia się, gdy przekracza rozmiar pamięci podręcznej tekstur niestandardowych lub którykolwiek z plików gry zostaje uszkodzony lub nie został poprawnie pobrany podczas aktualizacji, uniemożliwiając graczom rozpoczęcie dowolnego meczu wieloosobowego.

Ten błąd może wystąpić na dowolnej platformie, chociaż występuje głównie na konsolach. mam Pojawia się ponownie w aktualizacji Reloaded sezonu 3 Dla użytkowników PlayStation.

Operatorzy walczący na mapie Warzone Urzikstan w ONE Esports mają obraz przedstawiający pełną listę przewodników Warzone, w tym najlepsze ustawienia, wyposażenie i nie tylko
Źródło: Activision, ONE Esports

Ponieważ MW3 jest dużą grą, nie jest niczym niezwykłym, że niektóre pliki nie zostaną poprawnie pobrane lub zostaną uszkodzone podczas procesu aktualizacji.

Ponadto gra może zużywać więcej pamięci graficznej niż jest dostępna, co powoduje błąd.

Na szczęście istnieje potencjalne rozwiązanie tej wady.

Jak naprawić błąd programistyczny 5433

Problem można rozwiązać, dostosowując ustawienia przepływu tekstur na żądanie w grze. Oto proces:

Źródło: Activision, ONE Esports
  • Przejdź do zakładki Grafika w ustawieniach gry.
  • Wybierz strumień tekstur na żądanie.
  • Wybierz opcję Pokaż więcej.
  • Zmień niestandardowy rozmiar pamięci podręcznej tekstur na mały.
Napraw błąd deweloperski 5433 dotyczący niestandardowego rozmiaru pamięci podręcznej tekstur w ustawieniach grafiki w Modern Warfare 3
Zrzut ekranu wykonał Samam Hassan / ONE Esports

Ta procedura powinna rozwiązać problem błędu dewelopera 5433. Uruchom ponownie grę i załaduj grę w trybie wieloosobowym, aby sprawdzić, czy błąd będzie się powtarzał.

Jeśli problem będzie się powtarzał, przyczyną może być najnowszy plik aktualizacji.

Aby być na bieżąco w tym temacie koniecznie zajrzyj Aktualizacje COD Kanał na X, aby sprawdzić, czy jest to częsty problem, z jakim borykają się gracze, i czy nadchodzi jakieś nowe rozwiązanie.

Przeczytaj więcej: Czym jest lista gier zręcznościowych w Modern Warfare 3? Wyjaśniono nową playlistę

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *