Jak naprawić błąd „Niezarejestrowany w sieci” na telefonie Samsung Galaxy

Jak naprawić błąd „Niezarejestrowany w sieci” na telefonie Samsung Galaxy

W przeciwieństwie do naszych telefonów, karty SIM łączące je z siecią prawie nie ewoluowały w ciągu ostatniej dekady. Może to czasami oznaczać, że będziesz mieć problemy z połączeniem się z siecią, nawet jeśli telefon i karta SIM wydają się być w porządku. Jeśli używasz telefonu Samsung Galaxy albo innego telefonu bądź tabletu z systemem Android i połączenia komórkowego, na telefonie może pojawić się błąd „Niezarejestrowany w sieci”.

Przyczyn wystąpienia tego błędu może być wiele, ale w większości przypadków są one łatwe do rozwiązania i naprawienia. W tym przewodniku przeprowadzimy Cię przez niektóre sposoby naprawienia nieprawidłowego połączenia sieciowego w telefonie Samsung Galaxy.

Co oznacza błąd „Niezarejestrowany w sieci”?

Na telefonie lub tablecie Samsung Galaxy pojawia się błąd „Niezarejestrowany w sieci”, gdy nie można połączyć się z siecią usługodawcy. To skutecznie ogranicza możliwość korzystania z usług operatora w celu dzwonienia, wysyłania wiadomości tekstowych, multimediów i surfowania po Internecie.

Co powoduje błąd Niezarejestrowany w sieci?

Błąd Niezarejestrowany w sieci może pojawić się na dowolnym urządzeniu z Androidem, a nie tylko na telefonie Galaxy. Ponieważ błąd powstaje w wyniku sporu między telefonem a siecią, łatwo jest skupić się na możliwych czynnikach, które prowadzą do jego wystąpienia.

Najczęstszą przyczyną jest to, że telefon nie rozpoznaje karty SIM. Może to być spowodowane błędem oprogramowania, takim jak błąd lub usterka aktualizacji oprogramowania, lub problemem sprzętowym, takim jak skorodowana karta SIM lub wadliwy port. Błąd może również wystąpić, gdy odwiedzasz obszar, na którym Twój operator nie oferuje usług lub gdy korzystasz z roamingu poza siecią macierzystą. W niektórych skrajnych przypadkach usługa może zostać zawieszona przez sieć lub Twój operator może doświadczyć szerszej awarii.

Trendy cyfrowe

Jak naprawić błąd braku rejestracji w sieci

Na szczęście bitwa jest w połowie wygrana, jeśli można jasno zidentyfikować przyczynę błędu. Niezależnie od przyczyny, poniższe środki (w dowolnej kolejności) mogą pomóc w jej usunięciu.

Krok 1: Uruchom ponownie telefon: Najłatwiejszym możliwym rozwiązaniem jest ponowne uruchomienie urządzenia Galaxy. Spowoduje to zresetowanie wszelkich drobnych problemów spowodowanych przez oprogramowanie.

Krok 2: Włącz swoją kartę SIM: Następną opcją jest upewnienie się, że tryb samolotowy jest wyłączony i że karta SIM nie została przypadkowo wyłączona. Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia > Komunikacja w telefonie i upewnij się, że karta SIM jest włączona.

Krok 3: Wyłącz Wi-Fi: Ponieważ niektórzy operatorzy całkowicie rezygnują ze starszych usług 2G i 3G, Twój telefon Samsung może nie mieć sieci, jeśli nie jest podłączony do sieci 4G lub 5G. Aby mieć pewność, że nie ma żadnych przeszkód, wyłącz Wi-Fi i upewnij się, że na Twoim urządzeniu jest włączona mobilna transmisja danych.

Krok 4: Przełączanie między LTE i 5G: Jeśli poprzednie kroki nie pomogą, zmień tryb sieci. iść do Ustawienia > Komunikacja > Sieci komórkowe Na telefonie Galaxy wybierzTryb sieciowyi przełączaj się między LTE a 5G.

Tushar Mehta/Trendy cyfrowe

Krok 5: Wybierz operatora ręcznie: Jeśli do tej pory nie miałeś szczęścia, warto sprawdzić, czy Twój telefon jest podłączony do właściwej sieci, zwłaszcza w roamingu. iść do Ustawienia > Komunikacja > Sieci komórkowe w telefonie i wybierz Operatorzy sieci. W tym momencie wyłącz automatyczny wybór sieci, który rozpocznie wyszukiwanie sieci w Twoim telefonie, a następnie połączy się z operatorem sieci.

Tushar Mehta/Trendy cyfrowe

Krok 6: Sprawdź, czy nie ma starego oprogramowania: Aktualizacje oprogramowania często dodają lub usuwają obsługę operatorów, trybów sieciowych i pasm. Upewnij się, że Twój telefon Galaxy jest zaktualizowany do najnowszego obsługiwanego oprogramowania sprzętowego One UI i nie ma żadnych oczekujących aktualizacji oprogramowania.

Krok 7: Włóż ponownie kartę SIM: Jeśli żadna z powyższych opcji nie zadziała, możliwe, że Twój telefon nie jest w stanie prawidłowo odczytać karty SIM. Aby upewnić się, że jest prawidłowo umieszczona w wyznaczonym gnieździe, wyjmij tackę karty SIM, sprawdź położenie karty SIM, a następnie włóż ją z powrotem do telefonu. W przypadku telefonów z dwiema kartami SIM spróbuj zamienić położenie kart SIM.

Krok 8: Spróbuj użyć innej karty SIM: Jeśli ponowne włożenie kart SIM nie rozwiąże problemu, spróbuj włożyć inną kartę SIM. Jeśli to zadziała, konieczna będzie wymiana starej karty SIM. Jeśli Twój telefon obsługuje Funkcja eSIM, port z fizycznej karty SIM na eSIM – lub odwrotnie.

Krok 9: Sprawdź kompatybilność sieci: Jeśli niedawno przeprowadziłeś się do nowego miasta lub kraju — albo kupiłeś telefon w innym kraju — i karta SIM nie działała od początku, przyczyną może być niezgodność telefonu Galaxy z obecnym operatorem (lub jego pasmami sieci). winowajca. Sprawdź oficjalną amerykańską witrynę internetową firmy Samsung, aby sprawdzić obsługiwane pasma sieciowe.

Krok 10: Skontaktuj się ze swoim usługodawcą: Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziała, skontaktuj się z dostawcą sieci w celu uzyskania rozwiązania. Może być konieczna wymiana karty SIM lub utworzenie nowej karty eSIM (jeśli Twój telefon obsługuje tę drugą opcję).

Krok 11: Odwiedź Centrum serwisowe Samsung: Jeśli po stronie operatora wszystko jest w porządku, ostatnią deską ratunku byłoby zlecenie diagnozy urządzenia Galaxy pod kątem uszkodzonego gniazda karty SIM przez usługodawcę lub autoryzowane centrum serwisowe firmy Samsung. Pamiętaj o utworzeniu kopii zapasowej wszystkich ważnych danych, ponieważ centrum serwisowe może spróbować zresetować telefon, próbując rozwiązać problem.

W przypadku większości osób błąd można rozwiązać za pomocą prostych czynności, takich jak ponowne uruchomienie lub ponowna instalacja karty SIM. W innych przypadkach przyczyną może być uszkodzona lub nieprawidłowo włożona karta SIM. Prawdopodobieństwo wystąpienia tego problemu jest mniejsze, jeśli Twój telefon obsługuje kartę eSIM, i może występować rzadziej, gdy zintegrowana karta SIM (iSIM) stanie się popularna.

Do tego czasu możesz wypróbować powyższe kroki, aby rozwiązać problem.

Zalecenia redaktorów




Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *