Lotnisko w Auckland uruchomiło usługę parkowania samochodu, aby ułatwić dostęp osobom niepełnosprawnym podczas budowy węzła transportu publicznego. Wideo / Lotnisko w Auckland
Granice są otwarte i jedna po drugiej linie lotnicze na całym świecie płyną do Nowej Zelandii i przywożą kiwi z powrotem do ukochanych miejsc.
Niedawno United Airlines ogłosiły plany wznowienia bezpośrednich lotów z Oakland do San Francisco w październiku.
Droga została uruchomiona w 2016 r., ale została tymczasowo przerwana w marcu 2020 r. z powodu pandemii.
Od 1 października linia lotnicza będzie obsługiwała trzy loty w obie strony tygodniowo, a do 28 października zwiększy się do codziennej obsługi.
Linie lotnicze, które wznowiły trasy do Ameryki Północnej
United nie jest jedyną linią lotniczą, z której Kiwi będzie mógł wybierać.
Air Tahiti Nui rozpoczął loty z Auckland do Papeete 5 maja, ale teraz przyleci do Los Angeles.
Fidżi, które wznowiło codzienne loty z Auckland do Nadi w połowie kwietnia, będzie teraz latało z Kiwi do Honolulu, Los Angeles i San Francisco.
4 lipca linie lotnicze Hawaiian Airlines uruchomiły usługę Oakland-Honolulu, która będzie działać trzy razy w tygodniu
W październiku American Airlines wznowią połączenia z Oakland do Dallas-Fort Worth w Teksasie. W listopadzie wznowione zostaną również połączenia do Los Angeles, wraz z trasą Air Canada Auckland-Vancouver.
Co to oznacza dla podróżnych?
Cóż, coraz więcej linii lotniczych przybywa do naszego zakątka świata, ale co to oznacza dla podróżnych?
To ekscytujące, ponieważ oferuje dodatkowe opcje lotów i bardziej bezpośrednie trasy do miejsc docelowych, powiedziała Victoria Courtney, dyrektor generalny ds. produktów w Flight Center.
Dodatkowo może być lepszy dla osób z ograniczonym budżetem.
„Większa dostępność prawdopodobnie doprowadzi do bardziej konkurencyjnych taryf lotniczych” – powiedziała.
Może to nie zaowocować „tanimi” biletami lotniczymi, jakie mieliśmy w 2019 roku, ale z pewnością będą one bardziej przystępne cenowo.
Rosnący popyt, rosnące koszty pracy, wyzwania kadrowe i ceny paliwa przyczyniły się do wzrostu kosztów biletów lotniczych na całym świecie.
Jednak jeśli chodzi o rozkłady lotów dla Nowej Zelandii, Courtney powiedziała, że branża robi wszystko, co w jej mocy, aby odzyskać siły.
„Cała branża turystyczna – od linii lotniczych po hotele – jest zajęta zatrudnianiem i modernizacją tak szybko, jak to możliwe, aby zaspokoić wysoki popyt” – powiedziała.
„To niestety nie może się zdarzyć z dnia na dzień, ale z pewnością wygląda na to, że wrócimy do „normalnego” 2023 roku”.
Linie lotnicze już działają w Nowej Zelandii
Aircalin powrócił do Nominy i Air Tahiti Nui w maju. Cathay Pacific wznowił loty do Hongkongu w czerwcu, a linie Emirates obsługują obecnie trasę do Auckland Dubai z międzylądowaniem w Kuala Lumpur.
Fiji Airways latają codziennie z Auckland, trzy razy w tygodniu z Christchurch i raz w tygodniu z Wellington,
Air New Zealand nadal buduje swoją międzynarodową sieć i obecnie lata do kilkudziesięciu destynacji, takich jak Singapur, Los Angeles, Vancouver, San Francisco, Tonga i wielu innych australijskich miast.