JD Sports kupuje polską spółkę Marketing Investment Group w celu wzmocnienia jej pozycji w Europie

JD Sports kupuje polską spółkę Marketing Investment Group w celu wzmocnienia jej pozycji w Europie

JD Sports nabyło 40% mniejszościowych udziałów w MIG, stając się jedynym 100% właścicielem spółki.

Sprzedawca stwierdził, że transakcja pozwala mu usprawnić działalność w Europie, a jednocześnie stwarza „szansę na przyspieszenie rozwoju marki JD w Europie Środkowo-Wschodniej”.

MIG, która działa jako marka streetwearowa Sizeer i inne marki uzupełniające sprzedające szeroką gamę obuwia, odzieży i sprzętu sportowego wiodących światowych marek, osiągnęła w 2023 roku przychody na poziomie około 270 milionów funtów.

Grupa prowadzi działalność za pośrednictwem łącznie 403 sklepów w 13 krajach, w tym 23 sklepów Dinar Jordański według stanu na grudzień 2023 r.

W momencie ogłaszania przejęcia Regis Schulz, dyrektor generalny JD Sports, powiedział: „Przejęcie pozostałych 40% udziałów w MIG pozwala nam przyspieszyć rozwój JD w Europie Środkowo-Wschodniej, dla którego wraz z ukończoną spółkę.” „Jej jurysdykcja.” Współautorzy.

„Zwiększenie obecności JD w regionie poprzez otwarcia nowych sklepów i zwiększone inwestycje w nasze możliwości w zakresie sprzedaży wielokanałowej to kluczowa część strategicznego planu rozwoju przedstawionego w naszej prezentacji z okazji Dnia Rynków Kapitałowych.

„Komplementarna marka Sizeer stanowi solidną platformę dla działalności MIG, a marka JD wykazała się już początkowo dużym zainteresowaniem konsumentów, na czym będziemy nadal budować.

„Nie możemy się doczekać sfinalizowania transakcji i kontynuowania ekscytującej podróży z lokalnym zespołem zarządzającym”.

READ  Wojownicy chcą uprzykrzyć życie „ładnemu chłopcu” Walshowi

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *