JD Sports stanie się wyłącznym właścicielem polskiego detalisty MIG

JD Sports stanie się wyłącznym właścicielem polskiego detalisty MIG

JD Sports kupiła pozostałe 40% udziałów w polskiej spółce detalicznej Marketing Investment Group (MIG), stając się tym samym jedynym właścicielem.

Sprzedawca odzieży sportowej pierwotnie kupił 60% udziałów w MIG w kwietniu 2021 roku.

Od momentu pierwszego przejęcia utworzyła interfejs MIG w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, prowadząc 18 sklepów.

the Polska firma Kontynuuje zyskowny handel za pośrednictwem innych uzupełniających zwojów, w tym Sizeer.

Przejęcie, które podlega zatwierdzeniu przez Komisję Europejską w konkursie, ma zostać sfinalizowane nie później niż w czwartym kwartale tego roku.


Subskrybuj Gazetę Detaliczną za darmo

Zarejestruj się tutaj na gA najświeższe informacje prosto na Twoją skrzynkę odbiorczą każdego ranka


Regis Schulz, dyrektor generalny JD Sports, powiedział: „Przejęcie pozostałych 40% udziałów w MIG pozwala nam przyspieszyć rozwój JD w Europie Środkowo-Wschodniej, dla którego wraz z odchodzącymi akcjonariuszami stworzono mocne fundamenty.

W ramach pięcioletniego planu rozwoju Schulza Na początku tego roku ujawniono, Celem JD jest zostać „globalnym liderem mody sportowej”.

Detalista Planuje otwierać od 250 do 350 nowych sklepów każdego roku, ponieważ spodziewa się dwucyfrowego wzrostu sprzedaży i podwojenia udziału w rynku cyfrowym w kluczowych regionach.

I planuj inwestować pomiędzy Plan rozwoju wynosi od 500 do 600 milionów funtów rocznie, przy czym 50% do 60% wydatków koncentruje się na rozbudowie sklepów na słabo penetrowanych rynkach.

W zeszłym miesiącu zgodziła się wydać 427 mln funtów na wykupienie mniejszościowych udziałów od inwestorów w swojej iberyjskiej spółce Iberian Sports Retail Group (ISRG).

W maju ubiegłego roku ogłosił zamiar zakupu francuskiego sprzedawcy detalicznego Courir.

W zeszłym miesiącu JD Sports podpisało także swoją pierwszą umowę franczyzową, 10-letnie partnerstwo z GMG z siedzibą w Dubaju, chcące rozszerzyć swoją obecność na Bliskim Wschodzie.

W ramach umowy do 2028 roku firma otworzy około 50 sklepów z frontem JD w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Kuwejcie i Egipcie.

READ  Czy to jest koniec? Powody wycofania Naomi Osaki z Australian Open

Kliknij tutaj, aby zapisać się na bezpłatny, codzienny biuletyn e-mailowy Retail Gazette

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *