Pod hasłem „Następny przystanek – Polska” ustawiono ponad 200 billboardów na 40 głównych stacjach metra Paryża, w pobliżu kultowych obiektów, takich jak Opera, Montparnasse, Bastylia oraz Charles de Gaulle-Etoile i Saint-Lazare. i węzły komunikacyjne Gare du Nord.
W kampanii, która rozpoczęła się 19 lipca, prezentowane są obrazy przedstawiające wskaźniki stacji metra, podkreślające Warszawę, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław i inne polskie miasta.
Inicjatywa odzwierciedla istotne dążenie Polski do tworzenia pozytywnego wizerunku międzynarodowego oraz promowania łatwych i bezpiecznych podróży do kraju, szczególnie w środowisku postpandemicznym, gdzie coraz bardziej pożądane są krótkie, dostępne wakacje.
Każde miasto jest reklamowane jako dwugodzinny lot z Paryża, co przyciąga francuskich turystów zainteresowanych krótkimi przerwami w mieście.
Według danych kampanii, z 15 milionów widzów spodziewanych na Igrzyska w Paryżu, bo prawie 12 milionów, to turyści krajowi, a znaczna część pozostałych jest zainteresowana zwiedzaniem Polski.
Szef POT w Paryżu, Tomas Rudomino, powiedział, że kampania uwzględnia preferencje podróżne francuskich turystów, którzy generalnie lubią podróże lotnicze i są zainteresowani poznawaniem miast, kultury, historii i muzeów.
Miejsca w metrze są zapełniane w ramach równoległej kampanii taksówkowej, która rozpoczęła się 22 lipca i obejmuje około 120 pojazdów, co dodatkowo zapewnia widoczność wśród turystów i kibiców podróżujących do ograniczonych obszarów miasta podczas meczów.
Rudomino opisał wyzwania związane z kampaniami outdoorowymi jako naturalne przedłużenie całorocznych działań w Internecie i mediach społecznościowych oraz podkreślił strategiczny wybór ruchliwych korytarzy i stacji przesiadkowych w metrze, aby zmaksymalizować ekspozycję.
Przesłanie, które POT chce przekazać za pomocą tych reklam, to proste wezwanie: „Jeśli masz dość Paryża i wydarzeń sportowych, następnym przystankiem będzie Polska”.
(RT/gs)
Źródło: PAPKA