Kérastase L'Oréal wprowadza nową reklamę zewnętrzną 3D w Melbourne dzięki kampanii MADEThis – opis kampanii

Kérastase L'Oréal wprowadza nową reklamę zewnętrzną 3D w Melbourne dzięki kampanii MADEThis – opis kampanii
| | Brak komentarzy

MADEThis wyniosło swoje pięcioletnie partnerstwo w dostarczaniu aktywów dla 23 marek L'Oréal na nowy poziom wraz z zakupem trójwymiarowego billboardu na Swanston Street w Melbourne z okazji wprowadzenia na rynek linii Kérastase Premiére.

Przechodnie doświadczą oszałamiającej iluzji wizualnej wraz z rozpoczęciem zewnętrznej kampanii reklamowej kolekcji Premiére marki Kérastase, luksusowej marki do pielęgnacji włosów i skóry głowy należącej do działu produktów profesjonalnych L'Oréal.

MADEThis kierowało projektem, wykorzystując moc nowych technologii do stworzenia kampanii odzwierciedlającej zaangażowanie marki L'Oréal w innowacje produktowe.

Kampania obejmuje 15-sekundowy animowany film 3D przedstawiający intensywny koncentrat naprawczy Premiere w starannie zaprojektowanym środowisku wzmocnionym efektami 3D.

MADEThis przesunęło granice kreatywności, aby zapewnić rezultaty w krótkim czasie i urzeczywistnić wizję L'Oréal w efektowny sposób.

„Produkt wydaje się wznosić z ogromnego ekranu LED w miejski krajobraz, tworząc oszałamiające i wciągające wrażenia wizualne, które odzwierciedlają charakter premium linii Premiere” – powiedziała Carol Cheng, dyrektor ds. klientów L'Oréal.

„Nasza niedawna ekspansja na technologię filmową i kreatywną pozwala nam zapewnić klientom wciągające rozwiązania. Ta kampania dla Kérastase jest doskonałym przykładem naszego wzmocnionego partnerstwa” – dodał Vinny Schaefferstein-Vidal, dyrektor zarządzający MADEThis.

Kampania reklamy zewnętrznej rozpoczyna się 19 sierpnia i potrwa do 26 sierpnia na Swanston Street w Melbourne.

MADEThis to butikowa firma produkcyjna, w której kunszt spotyka się z innowacją. Firma rozpoczęła działalność pod koniec ubiegłego roku, aby pomóc klientom wprowadzać innowacje, aby wyprzedzać konkurencję i budować relacje poprzez empatię między ich markami a odbiorcami. Obecni klienci to L'Oréal, NAB, MYER i Amazon.

READ  Aplikacja Horse Racing Idols wnosi nowe życie na japoński rynek gier mobilnych

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *