Kérastase L'Oréal wprowadza nową reklamę zewnętrzną 3D w Melbourne dzięki kampanii MADEThis – opis kampanii

Kérastase L'Oréal wprowadza nową reklamę zewnętrzną 3D w Melbourne dzięki kampanii MADEThis – opis kampanii
| | Brak komentarzy

MADEThis wyniosło swoje pięcioletnie partnerstwo w dostarczaniu aktywów dla 23 marek L'Oréal na nowy poziom wraz z zakupem trójwymiarowego billboardu na Swanston Street w Melbourne z okazji wprowadzenia na rynek linii Kérastase Premiére.

Przechodnie doświadczą oszałamiającej iluzji wizualnej wraz z rozpoczęciem zewnętrznej kampanii reklamowej kolekcji Premiére marki Kérastase, luksusowej marki do pielęgnacji włosów i skóry głowy należącej do działu produktów profesjonalnych L'Oréal.

MADEThis kierowało projektem, wykorzystując moc nowych technologii do stworzenia kampanii odzwierciedlającej zaangażowanie marki L'Oréal w innowacje produktowe.

Kampania obejmuje 15-sekundowy animowany film 3D przedstawiający intensywny koncentrat naprawczy Premiere w starannie zaprojektowanym środowisku wzmocnionym efektami 3D.

MADEThis przesunęło granice kreatywności, aby zapewnić rezultaty w krótkim czasie i urzeczywistnić wizję L'Oréal w efektowny sposób.

„Produkt wydaje się wznosić z ogromnego ekranu LED w miejski krajobraz, tworząc oszałamiające i wciągające wrażenia wizualne, które odzwierciedlają charakter premium linii Premiere” – powiedziała Carol Cheng, dyrektor ds. klientów L'Oréal.

„Nasza niedawna ekspansja na technologię filmową i kreatywną pozwala nam zapewnić klientom wciągające rozwiązania. Ta kampania dla Kérastase jest doskonałym przykładem naszego wzmocnionego partnerstwa” – dodał Vinny Schaefferstein-Vidal, dyrektor zarządzający MADEThis.

Kampania reklamy zewnętrznej rozpoczyna się 19 sierpnia i potrwa do 26 sierpnia na Swanston Street w Melbourne.

MADEThis to butikowa firma produkcyjna, w której kunszt spotyka się z innowacją. Firma rozpoczęła działalność pod koniec ubiegłego roku, aby pomóc klientom wprowadzać innowacje, aby wyprzedzać konkurencję i budować relacje poprzez empatię między ich markami a odbiorcami. Obecni klienci to L'Oréal, NAB, MYER i Amazon.

READ  Dzięki umowie Amazon Prime cena smartwatcha Garmin Epix Gen 2 została obniżona do najlepszej w historii ceny

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *