Kia prezentuje duży elektryczny samochód sportowy EV9

Gorąco po piętach siostrzanej firmy Hyundai Ujawniono siedem dużych elektrycznych SUV-ówKia ujawniła swoje podejście do sprawy – koncepcję EV9.

Podobnie jak Hyundai, Concept EV9 zawiera więcej niż kilka wskazówek na temat nadchodzącego EV9 Kia i kontynuuje Trafił w EV6 i wkrótce jest w drodze na naszą plażę.

Kia nazywa Concept EV9 „najwyraźniejszym jak dotąd wskazaniem tego, co może być kolejnym dodatkiem do gamy pojazdów elektrycznych nowej generacji” i podobnie jak Hyundai Seven, jest dostępny na Global Electric Platform (E-GMP) firmy Hyundai.

W pełni elektryczny SUV Kia to pełnowymiarowy, kwadratowy samochód koncepcyjny EV9.

dostarczony

W pełni elektryczny SUV Kia to pełnowymiarowy, kwadratowy samochód koncepcyjny EV9.

Podobnie jak Hyundai, projekt Concept EV9 inspirowany jest naturą i wykorzystuje materiały pochodzące z recyklingu, powstałe z odpadów znajdujących się w ekosystemie morskim.

Czytaj więcej:
* Najnowsza w pełni elektryczna oferta Kia dla Nowej Zelandii została potwierdzona
* Kia prezentuje następną generację Sportage
* Kia będzie w pełni elektryczna w Europie do 2035 r.
* Hyundai wprowadza koncepcję Seven EV

Concept EV9 ma krótszy rozstaw osi niż Hyundai Seven (3100 mm vs. 3200 mm od Hyundaia), ale nadal jest dużym chłopcem, mierzy 4930 mm długości, 2055 mm szerokości i 1790 mm wysokości, i ma to samo obiecane zasięg 480 km od akumulatora, plus ta sama technologia Ultraszybkie ładowanie nowej generacji, które pozwoli ładowarce o mocy 350 kW na odzyskanie energii od 10 do 80 procent w około 20 minut.

Kia wybrała tradycyjną trasę SUV-a dla podstawowego kształtu, ale była odważniejsza z oświetleniem zewnętrznym.

dostarczony

Kia wybrała tradycyjną trasę SUV-a dla podstawowego kształtu, ale była odważniejsza z oświetleniem zewnętrznym.

Concept EV9 ma odważny, pudełkowaty design i bardziej wyrafinowany wyświetlacz świetlny na przodzie, a Kia mówi, że „kultowa twarz tygrysa została zinterpretowana na nowo, aby pasowała do ery BEV” i że nowy przedni pas skoncentrowany na BEV zawiera skomplikowaną gwiazdę – wzór chmury i ekran całkowicie ukryty za karoserią, gdy nie jest używany.

Firma twierdzi, że możliwości, jakie niosło ze sobą przeprojektowanie „siatki”, doprowadziły do ​​nowego projektu wlotów powietrza, które zmniejszają masę czołową samochodu i znacznie poprawiają aerodynamikę.

Kanał maski służy jako panel słoneczny, który pomaga odzyskać część energii elektrycznej wykorzystywanej przez Concept EV9, podczas gdy chowane relingi dachowe, które zamykają się w dachu, gdy nie są używane, zapewniają płynny przepływ powietrza nad pojazdem i system monitoringu kamer, który zastępuje lusterka Konwencjonalne boczne poprawia właściwości aerodynamiczne.

Nie spodziewamy się, że wnętrze EV9 trafi do produkcji.

dostarczony

Nie spodziewamy się, że wnętrze EV9 trafi do produkcji.

Wewnątrz Concept EV9, Kia wybrała bardziej tradycyjną trasę, w przeciwieństwie do w pełni niezależnej aranżacji Hyundaia Seven i salonu przypominającego salon, chociaż zawiera również kilka poważnych futurystycznych elementów, takich jak „wysuwany panel kierownicy” i 27-calowy interaktywny wyświetlacz, na którym Kia mówi: „Działa jako centrum nerwowe dla wszystkich wymagań kierowcy i pasażera, w tym funkcji multimedialnych, klimatyzacji i funkcji komfortu”.

Concept EV9 oferuje trzy „przyszłościowo myślące tryby wnętrza”, które, jak twierdzi Kia, rejestrują różne sytuacje i wymagania związane z podróżą – tryb aktywny jest, gdy pojazd jest w ruchu, zapewniając kierowcy i pasażerom optymalne wrażenia z jazdy od wewnątrz całkowicie elektrycznego SUV, a dwa tryby Pozostałe dotyczą sytuacji, gdy Concept EV9 nie rusza się.

Tryb pauzy dostosowuje przestrzeń wewnętrzną tak, aby była „bliżej salonu pierwszej klasy”. W tym trybie siedzenia są przełączane tak, aby pasażerowie siedzący w pierwszym i trzecim rzędzie mogli zmierzyć się ze sobą. Siedzenia w drugim rzędzie można złożyć i przekształcić w stolik.

Concept EV9 to niemała rzecz, mająca niecałe pięć metrów długości.

dostarczony

Concept EV9 to niemała rzecz, mająca niecałe pięć metrów długości.

System Enjoy Mode odblokowuje wnętrze, obracając się wokół trzyrzędowej konfiguracji siedzeń i otwierając tylną klapę, aby „wszyscy pasażerowie mogli połączyć się ze środowiskiem zewnętrznym i patrzeć przed siebie i wychodzić z pojazdu, siedząc wygodnie w środku”.

„Kia Concept EV9 to dla nas kolejny ważny kamień milowy w niesamowitej podróży od początku roku” — powiedział Karim Habib, starszy wiceprezes i szef globalnego centrum projektowego w Kia.

„Po ustaleniu naszych zamiarów – aby stać się światowym liderem w zakresie rozwiązań w zakresie zrównoważonej mobilności – z dumą pokazujemy światu koncepcję całkowicie elektrycznego SUV-a, który łączy w sobie zaawansowany, bezemisyjny układ napędowy, najnowocześniejszy wygląd zewnętrzny i innowacyjna, współczesna, oparta na technologii przestrzeń wewnętrzna.” .

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *