KiwiRail ogłasza 57 nowych lokomotyw na Wyspę Południową

KiwiRail ogłasza 57 nowych lokomotyw na Wyspę Południową
Wizja artystyczna nowych lokomotyw dwukabinowych, które wejdą do służby na Wyspie Południowej od początku 2024 roku.

dostarczone/rzeczy

Wizja artystyczna nowych lokomotyw dwukabinowych, które wejdą do służby na Wyspie Południowej od początku 2024 roku.

KiwiRail planuje zmodernizować swoją flotę i kupuje 57 nowych lokomotyw niskoemisyjnych dla Wyspy Południowej.

Dyrektor generalny firmy Greg Miller powiedział, że podpisał kontrakt na 403 miliony dolarów ze Stadler Rail Valencia na produkcję lokomotyw.

„Będzie produkowany w Hiszpanii i zacznie przybywać do Nowej Zelandii między początkiem 2024 a 2026 roku” – powiedział Miller.

„Są to najnowsze holowniki, które ugruntują działalność KiwiRail w zakresie przewozów towarowych na Wyspie Południowej na wiele nadchodzących dziesięcioleci”.

Czytaj więcej:
* Budżet 2021: Kolej dostaje 1,3 miliarda dolarów na warsztaty, nowe pociągi i tory
* Umowa o wartości 5 milionów dolarów na utrzymanie linii kolejowej Ohai do Invercargill
* KiwiRail rozważa zamknięcie trasy Wario, jeśli nie może zapewnić finansowania

Miller powiedział, że średni wiek 65-osobowej floty lokomotyw South Island wynosi 47 lat.

„Nasze maszyny są używane średnio od 17 lat, znacznie dłużej niż ich okres użytkowania. Fakt, że niektóre z nich są bliższe 60 niż 50 oznacza, że ​​niezawodność jest prawdziwym problemem.

„Niektórzy wykonali trzy kompletne rekonstrukcje w ciągu swojego życia, dużymi kosztami. I nadal używamy technologii z lat 70. do tych rekonstrukcji.”

Miller powiedział, że dwukabinowe lokomotywy Stadler Rail, które budował, były najnowocześniejsze.

„Nie tylko spełnią globalne normy emisji UE i zauważą znaczną redukcję emisji spalin naszej floty, ale także będą oszczędne pod względem zużycia paliwa i wyposażone w szereg technologii pokładowych poprawiających zużycie energii, w tym system, który może wyłączyć silnik, gdy lokomotywa jest bezczynna.”

Powiedział, że każda lokomotywa byłaby potężniejsza i wydajniejsza niż istniejące maszyny.

Oznacza to, że zmniejszy się potrzeba używania wielu lokomotyw do ciągnięcia ciężkich pociągów, zmniejszając zużycie paliwa i potencjalnie zmniejszając emisje CO2 floty o 20 do 25 procent.

READ  Stellantis ostrzega przed krachem na rynku samochodowym, jeśli samochody elektryczne nie będą tańsze

„Oznacza to również, że KiwiRail jest przygotowany na oczekiwany wzrost przewozów towarowych w nadchodzących dziesięcioleciach dzięki lokomotywom, które mogą ciągnąć większe pociągi”.

Sekretarz generalny RMTU Wayne Botson powiedział, że związek i wielu pracowników skrytykowało kilka lat temu zakup przez Kiwi Rail terenów Dalian z Chin, co powszechnie uważano za niewiarygodne, ale z zadowoleniem przyjął najnowsze oświadczenie.

„KiwiRail zmienił proces zamówień i zaangażował w ten proces pracowników, co doprowadziło do bardziej pozytywnych wyników dla wszystkich.

„Jest to produkt wysokiej jakości, który pomoże KiwiRail zapewnić bezpieczną, zrównoważoną i niezawodną obsługę biznesu Kiwi w przyszłości”, powiedział.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *