Wielu klientów BNZ utknęło przy kasie, a ich karty bankowe nie działały dzisiaj przez kilka godzin.
Bank poinformował, że bada problem systemowy dotyczący bankowości internetowej i niektórych transakcji, a zaledwie o 15:00 ogłosił, że sytuacja została rozwiązana.
„Nasze systemy już działają – klienci mogą teraz uzyskać dostęp do kanałów bankowości internetowej i realizować transakcje za pomocą kart BNZ” – napisał bank na swojej stronie na Facebooku.
Dodała, że przez resztę dnia oddziały pozostaną zamknięte, aby pracownicy oddziałów mogli wspierać call center w obsłudze klienta.
Kia Ora Mamy problemy z systemem wpływające na nasze kanały bankowości internetowej, niektóre kanały wewnętrzne, a niektórzy klienci mogą mieć problemy z używaniem swoich kart. Nasze zespoły szybko rozwiązują te problemy i dziękujemy za cierpliwość.
– Bank Nowej Zelandii (BNZ) 16 kwietnia 2022
Na stronie banku na Facebooku klienci narzekali na termin weekendu.
Jedna osoba napisała: „Właśnie wyszedłem stojąc zupełnie niezręcznie przy kasie, już lunch, karta nie działa i nie ma dostępu do aplikacji lub bankowości internetowej”.
Inny napisał: „Za mało”. „Wyjechałem na wakacje z rodziną bez pieniędzy”.
Ktoś jeszcze ma problemy z Umieść tweeta Od razu? Moja karta właśnie została odrzucona (mimo dostępnego dolara), a aplikacja nie działa
– Rochelle F (Kiwiseabreeze) 16 kwietnia 2022
BNZ powiedział, że ciężko pracuje, aby rozwiązać problem i przeprosił za niedogodności.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”