Koenigsegg Regera pokonuje Rimaca Neverę nowym rekordem 0-249-0 MPH

Koenigsegg Regera pokonuje Rimaca Neverę nowym rekordem 0-249-0 MPH

Potrzebował 28,81 sekundy, aby osiągnąć 400 km/h, a następnie zatrzymać się.

Cóż, to nie trwało długo. Zaledwie miesiąc temu Rimac Never ustanowił rekord najszybszego seryjnego samochodu osiągając prędkość 249 mil na godzinę (400 km/h), a następnie zatrzymał się, teraz ten rekord jest już nieaktualny. Stary supersamochód zdetronizował elektryczną bestię, a Koenigsegg z radością ogłasza, że ​​Regera poprawiła rekord o ponad sekundę. Wykonanie zadania zajęło 28,81 sekundy, a Nevera 29,94 sekundy.

Szwedzkiej marce nie jest obce ustanawianie rekordów, ponieważ użyła Regery w 2019 roku, aby pokonać ten sam tor 0-249-0 mph w 31,49 sekundy, poprawiając poprzednie 33,29 sekundy osiągnięte na Agerze RS w 2017 roku. Koenigsegg retorycznie pyta: „Więc po co ustanawiać te nowe rekordy samochodem zjeżdżającym z linii produkcyjnej? Bo może! Ponieważ nadal jest królem w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym krajobrazie motoryzacyjnym i jest to coś, co należy uczcić nowym rekordem”.

Ale poczekaj, jest coś więcej. Regera jest teraz także rekordzistą w kategorii najszybszych pojazdów drogowych, które osiągają prędkość 250 mil na godzinę (402 km/h), a następnie zatrzymują się w zaledwie 29,6 sekundy. Wprowadzony pierwotnie na rynek w 2015 roku, niesamowite możliwości przyspieszania i hamowania tego supersamochodu zostały porównane przez firmę Racelogic.

Jeśli chodzi o miejsce, w którym zarejestrowano te dwie liczby, Regera została przeniesiona na lotnisko Orebro, położone na zachód od stolicy, Sztokholmu. Dlaczego? Ponieważ ma długi pas startowy o długości 3274 metrów (10741 stóp), na którym silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem był w stanie rozprostować swoje przysłowiowe nogi. Koenigsegg twierdzi, że w porównaniu z poprzednimi torami do dużych prędkości nawierzchnia była gładsza, a samochód jest wyposażony w nowe opony Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

0-400 – 0 km/h 28,81 sekundy
0-400 km/godz 20,68 sekundy
400-0 kilometrów na godzinę 8,13 sekundy
0-250-0 mph 29,6 sekundy
0-250 mph 21,35 sekundy
250-0 mph 8,25 sekundy

Jest mało prawdopodobne, że będzie to ostatni raz, gdy Koenigsegg usłyszy o ustanowieniu nowego rekordu, ponieważ rzucał aluzje, że Jesko Absolute będzie jeszcze szybszy. Jeśli chodzi o Regerę, ostatnie 80 produkowanych samochodów zostanie dostarczonych w 2022 roku.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *