Na początku tego roku Ken Block oddzielił się od długoletniego sponsora Forda, co oznacza, że epicka seria Gymkhana ma niepewną przyszłość. Ale ostatnio Block ogłosił, że będzie współpracował z Audi, co oznacza, że: Gymkhana ل wpis Będzie pozytywnie elektryczny.
Block opublikował na swoim kanale YouTube film, w którym wyolbrzymiał reklamę, w którym pokazano również jego niedawną podróż do siedziby Audi w Ingolstadt w Niemczech.
Podróż to nie tylko spotkania, ponieważ Block dostał Audi RS e-tron GT, a także Rally Sport Quattro z 1984 roku, który był tym samym samochodem, który zainspirował Blocka do startów w rajdach.
Jeśli chodzi o przejście na niemiecką energię elektryczną z Amerykańskie silniki V8 o wysokiej wytrzymałościTo proste, mówi Block: „To nowe. To wysokie osiągi. To przyszłość. Nowa technologia i myślenie przyszłościowe – rzeczy, które są Audi – mogą być wykorzystane do większej zabawy z samochodami i jestem o to.”
Czytaj więcej:
* Audi prezentuje oszałamiający RS Q e-tron, który zmierzy się z rajdem Dakar
* E-Legend EL1 pojawił się z Retro-tastic o mocy 600 kW
* Pierwsza jazda: Audi RS e-tron GT
„Ken Block podziela naszą miłość do osiągów” – powiedział Henrik Winders, szef marki Audi. „Potrafi inspirować ludzi. Dzięki progresywnemu myśleniu będzie nam towarzyszył w drodze do pełnej życia przyszłości. Witamy w zespole!”
„W Audi sporty motorowe torują drogę technologiom przyszłości” – dodał Julius Seebach, dyrektor zarządzający Audi Sport GmbH i szef działu sportów motorowych w Audi. „Elektryfikacja zmienia zasady gry, podobnie jak wcześniejszy napęd quattro. Dzięki Kenowi Blockowi mamy w zanadrzu ekscytujące rzeczy, które idealnie pasują do naszej strategii.”
Ostatnio słyszeliśmy, że Block pracował nad plikiem Foxbody zwany Mustang Hoonifox, który mógł być w kolejce do otrzymania gadżetów opartych na Fordzie Mustangu Mach-E, więc ciekawie będzie zobaczyć, co się z tym stanie.
Oczywiście, gdy pojawi się nowa Gymkhana, zostaniemy potraktowani naprawdę fajną wersją, zbudowaną na zamówienie wersją Audi e-tron, albo SUVem, albo GT. Mamy nadzieję, że wkrótce Audi opublikuje więcej informacji na ten temat. Prawdopodobnie zobaczymy również stare Sport Quattro.
Tymczasem wydaje się, że Block przedziera się przez historię wyścigów Audi, przynajmniej jeśli chodzi o wyścigowe maszyny. Pokazano, że Sport Quattro S2 jest nieco przekrzywiony, a także wygląda na Grupę S Sport Quattro RS 002.
Inne oficjalne zdjęcia Audi przedstawiają Blocka za kierownicą kierowców szosowych, takich jak V8 DTM i torowy e-tron GT.
Jeśli chodzi o inne części partnerstwa Block-Audi, wydaje się, że Block został zatrudniony, aby pomóc Audi w doradzaniu Audi w sprawie przyszłości w elektrycznym sporcie motorowym, nad którym mógłby pracować. 493 kW Audi elektryczny wyścigowy w Dakarze (który wykorzystuje silnik 2.0L DTM jako generator) i ogólnie „przesuwając granice mobilności elektrycznej”.