Komik TikTok robi furorę dzięki zabawnym filmom, w których kpi z podróżników

Komik TikTok robi furorę dzięki zabawnym filmom, w których kpi z podróżników

Lauren Ramoso ma miliony wyświetleń dzięki swoim zabawnym skeczom. zdjęcie/lau_ramoso

Kanadyjka zauroczyła miliony ludzi filmami, w których naśmiewa się z zachowania ludzi po powrocie z wakacji.

W serii filmów opublikowanych na TikTok Laura Ramoso naśmiewa się z tego, jak podróżnicy często trzymają się zagranicznych sposobów mówienia, ubierania się lub jedzenia po powrocie do domu z obcego kraju.

Ten irytujący, ale krótkotrwały nawyk jest popełniany przez wielu podróżników i wyraźnie trafia w gusta gapiów. Większość filmów obejrzano około 2 miliony razy, a niektóre osiągnęły 4,1 miliona wyświetleń.

Ramoso Naśladował turystów powracających z Włoch, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Grecji i Amsterdamu. Tysiące widzów skomentowało, jak dokładne były zdjęcia.

W swoim najnowszym filmie Ramoso wciela się w postać powracającą z Amsterdamu.

„Jako Holender mogę powiedzieć, że to było trochę naciągane” – powiedział widz wideo w Amsterdamie.

„Czekałem na to i nie zawiodłem się. Zrobiłeś swoje badania!”, napisał inny.

Inny przyznał, że rezonuje z klipem. Powiedzieli: „Omg, byłam tą dziewczyną, odkąd po raz pierwszy pojechałam do NL”.

Komik z Toronto zaczął kręcić krótkie skecze na Instagram i TikTok podczas pandemii.

Wraz z niemiecką mamą i włoskim tatą zyskała najpierw zwolenników, publikując przezabawne filmy przedstawiające ich niezwykłe zachowanie, a także bardziej powiązane skecze o podróżach i życiu.

Ramoso powiedziała, że ​​prawie wszystkie jej pomysły pochodzą z rzeczywistych obserwacji.

„Inspirują mnie ludzie, których widzę i z którymi wchodzę w moje codzienne lub rzeczywiste sytuacje i zachowania, które uważam za dziwne, urocze i możliwe do odniesienia” – powiedziała Westcoast German News.

„W takim razie biorę tę obserwację lub fakt i wyolbrzymiam go do punktu śmieszności”.

Ramoso ma obecnie ponad 404 800 obserwujących na TikTok, a niektóre wyświetlenia miały aż 7,5 miliona wyświetleń. W rezultacie, powiedziała, była w stanie rzucić pracę w marketingu nieruchomości i zająć się komedią w pełnym wymiarze godzin.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *