Koniec imprezy Tupperware: Tupperware wycofał się z Nowej Zelandii

Koniec imprezy Tupperware: Tupperware wycofał się z Nowej Zelandii
16 Serxal - pokrywki pojemników Tupperware - dostarczono zdjęcie - pobrane z dysku Vintage na żywność

dostarczony

16 Serxal – pokrywki pojemników Tupperware – dostarczono zdjęcie – pobrane z dysku Vintage na żywność

Impreza Tupperware dobiegła końca i pojawiła się wiadomość, że marka nie będzie wkrótce sprzedawana w Nowej Zelandii.

Potwierdził w oświadczeniu medialnym, że UOL, wyłączny importer Tupperware w Nowej Zelandii, zamknie swoją działalność 30 października. Powiedziała, że ​​Covid-19 spowodował spadek sprzedaży i imprez Tupperware.

UOL jest wyłącznym importerem Tupperware w Nowej Zelandii od 2020 roku.

„Przez 47 z ostatnich 49 lat Tupperware został zbudowany na wzór planu imprez twarzą w twarz, w którym przyjaciele i rodzina spotykają się na godzinę lub dwie chwil, śmiechu i oczywiście oglądania najnowszych i najlepszych z Tupperware” – napisano w oświadczeniu.

„Jak wszyscy wiemy, wszystko się zmieniło, gdy pojawił się Covid, a model imprezy osobistej z konieczności się zatrzymał, a międzynarodowe łańcuchy dostaw stanęły przed własnymi wyzwaniami. Nawet gdy blokady zelżały, istnieje zrozumiała niechęć do imprezowania w pomieszczeniach.”

Czytaj więcej:
* Wybory 2020: Winston Peters grozi pozwaniem urzędu ds. poważnych oszustw w dwóch procesach dotyczących fundacji NZ First
* Sędzia Blenheim mówi, że oszust powinien trafić do więzienia
* Oszust narusza odosobnienie domu i rezygnuje z pracy dla „Tupperware Party”

Zwrócenie się w stronę wydarzeń i sprzedaży internetowej nie wystarczyło, aby przeciwdziałać rosnącym kosztom i spadającej sprzedaży.

„Ta decyzja nie została podjęta pochopnie, ponieważ wszyscy rozumiemy wpływ na „rodzinę”, jaką jest Tupperware, przeszłość i teraźniejszość, sprzedaż i konsumentów”.

Będąc niezależnym od Tupperware Australia i Tupperware Brands, UOL nie złożył w swoim imieniu żadnych oświadczeń dotyczących przyszłej obecności w tym kraju.

„Zdają sobie sprawę z naszego zamknięcia i będą nadal wspierać gwarancję dla rynku Nowej Zelandii. Dalsza komunikacja na ten temat zostanie zapewniona, gdy tylko będzie dostępna.”

Ostateczny kontener produktów pojawi się na początku września, a strona będzie dostępna do składania zamówień do 30 października lub do całkowitego wyczerpania zapasów.

READ  AVAX i Aptos – Czy w następnej kolejności ETF Mania zawita na te waluty?
Sprzedaż Tupperware spadła od początku pandemii.

Kristel Yardley / Rzeczy

Sprzedaż Tupperware spadła od początku pandemii.

Od 29 sierpnia posiadacze kont nie będą mogli zdobywać punktów TupperPoints. Członkowie będą mieli czas do 30 października, aby wymienić niewykorzystane zgromadzone punkty. Następnie wszelkie pozostałe punkty przepadają i nie można ich wymienić.

Konsultantom Tupperware powiedziano, aby nie rozmawiali z mediami, dopóki ich umowy nie wygasną pod koniec października.

Tupperware Brands Corporation odnotował 18% spadek sprzedaży w drugim kwartale tego roku.

Miguel Fernandez, prezes i dyrektor generalny Tupperware Brands, powiedział, że przestoje w Chinach i zmiany w zachowaniach konsumentów w Europie miały znaczący wpływ na wydajność.

„Podobnie jak presja inflacyjna i niekorzystne wahania kursów walutowych. W ciągu kwartału nadal zajmowaliśmy się czynnikami operacyjnymi, które pozostawały pod naszą kontrolą, w szczególności technologią, procesami, poziomami usług i ciągłym wdrażaniem globalnych praktyk sprzedaży bezpośredniej” – powiedział.

„Chociaż w wyniku tych wysiłków zaczynamy dostrzegać zachęcające trendy na niektórych rynkach, wciąż pozostaje wiele do zrobienia, aby usprawnić naszą działalność i nasz łańcuch dostaw”.

Tupperware zostało stworzone przez American Hrabia TaberPo raz pierwszy został sprzedany publicznie w 1946 roku.

Stamtąd narodziła się impreza Tupperware, w której kobiety zostały konsultantkami Tupperware i organizują imprezy, na których przyjaciele, rodzina i sąsiedzi mogli zobaczyć produkty. Gospodarze otrzymywali darmowe produkty w zależności od ilości dokonanych sprzedaży.

Pod koniec 2000 roku firma chwaliła się, że impreza Tupperware odbywała się gdzieś na świecie co 2,3 sekundy. Potem w 2011 roku było to 1,7 sekundynapędzany przez 2,6 mln pracowników sprzedaży bezpośredniej – nadal głównie kobiet – na około 100 rynkach.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *