Konkurs na projekt nowego BMW serii 1, które zadebiutuje w Rocket League.

Monachium. Wraz z premierą 16. sezonu Rocket League nowe BMW serii 1 zaprezentuje się oszałamiająco w popularnej grze wideo online firmy Epic Games. Rocket League to pełna akcji gra piłkarska, w której gracze próbują kopnąć piłkę obok przeciwnika, korzystając z różnych pojazdów napędzanych rakietami. Gracze mogą rywalizować samotnie lub w maksymalnie trzyosobowych zespołach, stosując genialne strategie i oszałamiające akrobatyczne ruchy, aby osiągnąć zwycięstwo. Przed rozpoczęciem sezonu 16 BMW i Epic Games ogłaszają konkurs i zapraszają globalną społeczność graczy do zaprojektowania plakatu dla nowego BMW serii 1 według własnych życzeń. Zwycięski projekt w konkursie na projekt naklejek Rocket League x BMW zostanie następnie zintegrowany z grą w ramach aktualizacji śródsezonowej.

Dostosowywanie pojazdów jest istotną częścią rozgrywki Rocket League. Różnorodność naklejek, kół i innych dodatkowych części, które można zastosować na pojazdach, zapewnia szeroką gamę opcji wyrażania Twojej osobowości. Możliwość dostosowywania pojazdów zachęca do kreatywności i zwiększa motywację do wyróżniania się na tle innych graczy poprzez odblokowywanie nowych elementów projektu. Nowe BMW serii 1 w grze będzie dostępne w kolorze metalicznym Skyscraper Grey i można je spersonalizować za pomocą uniwersalnych naklejek, kół, osłon i anten. Obejmuje to ekskluzywne naklejki i dekoracje opracowane przez BMW we współpracy z Epic Games.

Ruszył konkurs na projekt naklejek Rocket League x BMW.

Aby wywołać emocje na początku sezonu 16 i rzucić wyzwanie kreatywności graczy, słynny twórca gier i producent luksusowych samochodów łączy debiut nowego BMW serii 1 z konkursem na projekt naklejek Rocket League x BMW. Od 9 do 30 sierpnia 2024 r. gracze będą mieli możliwość stworzenia własnego projektu naklejek Rocket League dla nowego BMW serii 1. Uczestnicy otrzymują rysunki 2D, które przedstawiają samochód z różnych punktów widzenia. Szablony można pobrać ze strony bmw/DecalContest i dostosować je za pomocą wybranych narzędzi. Niezależnie od tego, czy drukujesz cyfrowo na komputerze, ołówkiem, olejem czy akwarelą, kreatywność nie ma granic. Ostateczne projekty można przesyłać za pośrednictwem Instagrama i X za pomocą hashtagów Konkurs na naklejkę #RocketLeagueBMWDD I #konkurs.

W połowie października najlepsze projekty zostaną wybrane podczas transmisji na żywo z ceremonii wręczenia nagród. Trzej zwycięzcy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 3000 dolarów dla zwycięzcy, 2000 dolarów dla zdobywcy drugiego miejsca i 1000 dolarów dla zdobywcy trzeciego miejsca. Zwycięska wersja będzie dostępna natychmiast po wydaniu aktualizacji śródsezonowej Rocket League dla wszystkich graczy, którzy kupili już nowe BMW serii 1 w ramach Rocket Pass Premium.

Nowe BMW serii 1: pionier przyjemności z grania także w świecie rzeczywistym.

Również w prawdziwym świecie nowe BMW serii 1 to ekscytująca propozycja ze swoim sportowym charakterem i zaawansowanym poziomem cyfryzacji. Dzięki dynamicznej stylistyce, całkowicie zmienionemu układowi napędowemu i znacznie ulepszonej technologii podwozia uosabia charakterystyczną dla marki radość z jazdy w segmencie luksusowych samochodów kompaktowych. Najnowsza wersja wyświetlacza i systemu operacyjnego BMW iDrive, oparta na BMW OS 9, zapewnia innowacyjne doświadczenia użytkownika. Stanowi także podstawę do wysoce indywidualnego wyboru usług cyfrowych, dostępnych dla klientów z aktualizacjami BMW ConnectedDrive i nową ofertą BMW Digital Premium.

Dotyczy to również gier w samochodzie na zakrzywionym wyświetlaczu BMW z konsolą AirConsole, która oferuje stale rosnącą gamę gier casual. W kolekcji znajdują się klasyczne gry, takie jak „Kto chce zostać milionerem?” I tytuły takie jak „Starlit Kart”. Gry te pozwalają kierowcom i pasażerom spędzać czas w nieruchomym pojeździe, samodzielnie lub w trybie wieloosobowym. Wystarczy smartfon, który pełni rolę kontrolera. Dzięki temu nowe BMW serii 1 jest liderem w swojej klasie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt:

firmy komunikacyjne

Matthias Bode, Dział Komunikacji Produktów BMW

Tel: +49-89-382-61742

E-mail: [email protected]

Alexandra Landers, dyrektor ds. komunikacji produktowej i biznesowej w BMW

Telefon: +49-89-382-30871

E-mail: [email protected]

Internet: www.press.bmwgroup.com

E-mail: [email protected]

Grupa BMW

Dzięki czterem markom BMW, MINI, Rolls-Royce i BMW Motorrad Grupa BMW jest wiodącym na świecie producentem luksusowych samochodów i motocykli, a także oferuje luksusowe usługi finansowe i mobilne. Sieć produkcyjna BMW Group składa się z ponad 30 zakładów produkcyjnych na całym świecie; Firma posiada globalną sieć sprzedaży w ponad 140 krajach.

W 2023 roku BMW Group sprzedała na całym świecie ponad 2,55 miliona samochodów osobowych i ponad 209 000 motocykli. Zysk przed opodatkowaniem w roku podatkowym 2023 wyniósł 17,1 mld euro przy przychodach na poziomie 155,5 mld euro. Na dzień 31 grudnia 2023 r. Grupa BMW zatrudniała 154 950 pracowników.

Sukces BMW Group zawsze opierał się na długoterminowym myśleniu i odpowiedzialnym działaniu. Firma już na wczesnym etapie nadała ton przyszłości i uczyniła zrównoważony rozwój i efektywne zarządzanie zasobami jednym z głównych kierunków swojego strategicznego kierunku, począwszy od łańcucha dostaw, poprzez produkcję, aż po koniec użytkowania wszystkich produktów.

www.bmwgroup.com

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

Youtube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

S: https://www.x.com/bmwgroup

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *