Konsultanci Tupperware twierdzą, że naruszają prywatność i wprowadzają w błąd ceny produktów

Konsultanci Tupperware twierdzą, że naruszają prywatność i wprowadzają w błąd ceny produktów

Konsultanci Tupperware stojący przed końcem swojej działalności twierdzą, że ostatnie dwa lata były zaniepokojone – ale ostatnią kroplą była „myląca” promocja tajemniczego pudełka.

Ultimate Organized Limited (UOL), importer Tupperware w Nowej Zelandii, W sierpniu ogłosił, że zakończy działalność 30 października Po Covid-19 powalił sprzedaż i imprezy Tupperware.

UOL, należący do Rossa Dawsona i Marii Wadsworth, jest wyłącznym importerem Tupperware w Nowej Zelandii od 2020 roku.

Doradcy nie mogą rozmawiać z mediami od czasu ogłoszenia blokady.

Czytaj więcej:
* Asystenci nauczyciela w Ashburton College odchodzą z pracy
* Rada Miejska Invercargill kontaktuje się z Sir Timem Shadbolt
* Więcej jednorazowego plastiku zostało zakazane – czego możesz użyć zamiast tego?

Jeden z konsultantów powiedział, że powiedziano im, że natychmiast stracą swoje konta, jeśli porozmawiają z mediami lub ujawnią informacje o zamknięciu Tupperware.

Ale ponieważ ich kontrakty i tak wygasają później w tym miesiącu, wielu czuło się pewnie, by się odezwać.

Doradca powiedział, że w Dniu Pamięci Królowej Elżbiety II powiedziano im, aby przeprowadzili ocenę, a strona zostanie zamknięta na czas tego wydarzenia. Został ponownie otwarty z dostępnymi zapasami, a klientom powiedziano, że mają czas do końca tygodnia na zakup tego, co chcą. Początkowo liczono, że będą mogli zamawiać do końca października.

Jedną z tajemniczych skrzyń były tajemnicze pudełka Tupperware, które miały być wycenione na ponad 500 USD.

dostarczony

Jedną z tajemniczych skrzyń były tajemnicze pudełka Tupperware, które miały być wycenione na ponad 500 USD.

Konsultanci starali się zrealizować ostateczne zamówienia i mieli okazję kupić pięć różnych „tajemniczych pudełek” produktów, które „ukryto w magazynie”, po 195 dolarów za sztukę. Powiedziano im, że jest wart ponad 500 dolarów.

Ale kiedy fundusze dotarły, powiedzieli doradcy, tylko dwa z pięciu funduszy przekroczyły swoją wartość detaliczną 500 dolarów i żaden nie był nowy. Wszyscy sprzedawali przedmioty. Niektórzy doradcy twierdzili, że była to fałszywa reklama, czemu UOL zaprzeczył.

READ  Prezydent Air New Zealand, Greg Foran, obserwował odprawę bagażu na lotnisku w Auckland

Banya, konsultantka Tupperware od prawie pięciu lat, która nie chciała, aby jej nazwisko było używane z powodu obaw związanych z postępowaniem prawnym, powiedziała, że ​​było wiele problemów, w tym groźby ze strony przełożonych, naruszenia prywatności i oszustwa.

„Gdy Tupperware NZ stało się osobnym podmiotem, obniżyło naszą prowizję z 30% do 20%, a cena wszystkiego wzrosła wykładniczo” – powiedziała.

Dawson powiedział, że Tupperware International podwyższył prowizję, zanim UOL został importerem.

Banya powiedziała, że ​​jedno z tajemniczych pudełek, które otrzymała, miało tylko sugerowaną cenę detaliczną 390,50 USD.

dostarczony

Banya powiedziała, że ​​jedno z tajemniczych pudełek, które otrzymała, miało tylko sugerowaną cenę detaliczną 390,50 USD.

„Klienci nie są już zainteresowani, ponieważ gwarancje nie są już honorowane, więc ludzie będą wycofywać się z produktu i nadal sprzedawać zapasy, których nie mają, pozostawiając klientów czekających do sześciu miesięcy na produkty. Ja również będę zniechęcony ” – powiedział Bania.

Banya powiedziała, że ​​jedno z tajemniczych pudełek, które otrzymała, kosztowało zaledwie 390,50 USD, czyli zalecaną cenę detaliczną (RRP).

„Skrzynie były rozczarowaniem, rabunkiem, zawierały tylko przedmioty z wyprzedaży i przedmioty od konsultantów. Po prostu śmieci”.

Obejrzane klipy rzeczy Tupperware zaproponował podanie cen wszystkich produktów w pudełkach po tym, jak konsultanci skonfrontowali się z nim w sprawie cen, gdy klienci wyrazili rozczarowanie.

Tupperware zastosował wyższą cenę detaliczną produktów niż ta, która była na stronie internetowej.

Jednym z przykładów jest 415 ml butelka sportowa Aruba, która jest wystawiona na stronie internetowej za 17 USD, 12 USD w sprzedaży, ale 24 USD w tajemniczym pudełku.

Inna konsultantka powiedziała, że ​​wydała 600 dolarów na tajemnicze pudełka, a „resztki, których nie mogli sprzedać na stronie, zostały wysłane jako produkty wyprzedażowe”.

Zapewnili nas, że prywatne rzeczy zostały odłożone na bok. Przysłałeś mi obrus Tupperware bez wartości.

główne wideo

Tupperware mogło zamknąć wieko Nowej Zelandii, ale nasza nostalgia za rzeczami jest tak silna jak pani Maisel.

READ  Klienci ubezpieczeń komunikacyjnych zostali ostrzeżeni o nagłym spadku wartości

Banya powiedziała jednak, że bardziej niepokoi ją wszelkie naruszenie prywatności, które powoduje, że wszystkie numery zamówień klientów, nazwiska i adresy są widoczne dla każdego, kto szuka zamówienia na swojej stronie internetowej.

„Zostali powiadomieni o tym kilka dni temu, ale nadal możemy wyszukiwać adresy i informacje ludzi. Wiem o mnie i innym konsultantze, który ma nakazy ochrony, więc jest to dla nas zagrożenie.”

Rzecznik Tupperware powiedział, że firma zwróciła uwagę na naruszenie prywatności i podjęto szybkie działania w celu usunięcia tej funkcji ze strony.

Powiedziała, że ​​promocje są integralną częścią biznesu, mającą na celu promowanie zachowań, które wspierają biznes.

W przeciwieństwie do niektórych innych rynków Tupperware, na których istniały zmienne stawki prowizji, istniała stała stawka prowizji dla doradców z Nowej Zelandii, która została przeniesiona z poprzedniej struktury biznesowej. Ta stawka dotyczy wszystkich sprzedaży, niezależnie od tego, czy są to zamówienia online, czy tworzone na przyjęciach.

Powiedziała, że ​​komunikacja z konsultantami była stała i jasna, a chociaż zamknięcie zaplanowano najpóźniej na 30 października, zawsze było to uzależnione od dostępności zapasów.

„Witryna Tupperware w Nowej Zelandii nadal działa, ale z powodu bezprecedensowego popytu ze strony opinii publicznej wyczerpaliśmy wszystkie zapasy i nasz magazyn jest teraz zamknięty. Dlatego usunęliśmy naszą funkcję zakupów ze strony.”

Powiedział, że konsultanci i konsumenci nadal mieli dostęp do swoich kont i byli w stanie zgłosić chęć otrzymywania aktualizacji systemu gwarancyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Powiedziała, że ​​tajemnicze pudełka zostały starannie przygotowane przez pracowników magazynu, którzy „od ponad 100 lat mają wspólną obsługę i wiedzą, co robią”.

„Powiedzenie czegokolwiek innego umniejsza naszą etykę pracy i standardy, a już wyrządziło zespołowi wiele szkód.

„Ciężko pracowali, aby wszystkie tajemnicze skrzynie zawierały przedmioty o sugerowanej cenie detalicznej 500 USD lub większej. Mniej niż 1% klientów, którzy kupili tajemniczą skrzynię, zapytało o jej zawartość i umieściło bilet w naszym systemie obsługi klienta. Każdy z nich został sprawdzony i odpowiedział na to. Stwierdzono, że jest wyceniany na ponad 500 USD RRP.

READ  Rynek akcji spada do 7-miesięcznego minimum z powodu oczekiwań wyższych globalnych stóp procentowych

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *