Książę Harry uniemożliwia Meghan Markle konfrontację z królem Karolem

Według doniesień książę Harry zakazuje „wściekłej” Meghan Markle konfrontacji z królem Karolem w związku z premierą jego najnowszego produktu w Highgrove, która przerosła zastrzeżenia księżnej.

Według doniesień MEGHAN Markle jest wściekła na najnowszy produkt króla Karola i chce skonfrontować się z monarchą. Na początku tego roku Meghan wprowadziła na rynek swoją nową markę American Riviera Orchard, ale od tego czasu źródło twierdzi, że jej ostatnie ulepszenia zostały przyćmione przez królewski organiczny miód Highgrove Royal Estate. Prezenterka Sky News Digital, Gabriella Power, dołącza do prezenterki Sky News Danica Di Giorgio, aby omówić niedawne zamieszanie wokół rywalizacji biznesowej obu partnerów.

Na początku tego roku 42-letnia księżna Sussex została wyśmiana jako „pretendentka” za wprowadzenie na rynek linii dżemu truskawkowego jako pierwszego produktu jej nowej marki, American Riveria Orchard.

W piątek źródło poinformowało magazyn New Idea, że ​​słoiki z dżemami, ręcznie numerowane od jednego do pięćdziesięciu, zostały przyćmione przez najnowszy produkt króla – organiczny miód z Highgrove Royal Estate Honey.

Meghan „miała wszystko”, aby być inspiracją dla królowej. Według doniesień „wściekła” Meghan Markle chce skonfrontować się z królem Karolem w związku z jego ostatnią premierą w Highgrove, która przytłoczyła prywatne rezerwaty księżnej. Zdjęcie: Max Mumby/Indigo/Getty Images

Ładowanie osadzonego…

Dla Meghan „to nie przypadek”, że Charles zatwierdził wprowadzenie na rynek jej dżemu za 50 dolarów w tym samym czasie co jej, a ona jest z tego powodu „wściekła” – podało źródło.

„Próbuje ugruntować pozycję potentata stylu życia, ale teraz konkuruje z królewskim rywalem” – powiedzieli.

Źródło podało, że księżna jest „przekonana”, że Charles niedawno wypuścił na rynek Highgrove Splash, nowy zapach dla mężczyzn, „celowo próbując ograniczyć jej sukces”, składając podwójną ofertę.

„Nie miała pojęcia [about this] A teraz nagle, widzisz, na rynku jest mnóstwo jego produktów.

„Jest o krok od skontaktowania się z Charlesem w sprawie awantury, ale książę Harry ją powstrzymuje”.

Mówi się, że Meghan ma długoterminowe plany, aby konkurować z odnoszącą sukcesy marką swojego teścia i opracować własną gamę produktów do pielęgnacji mężczyzn.

Felietonistka News Corp, Louise Roberts, skrytykowała Meghan Markle za próbę „odwrócenia uwagi” od króla Karola i księżnej Kate poprzez promowanie psiego dżemu i ciastek. Podczas wydarzenia Trooping the Color Meghan Markle promowała psi dżem i ciastka. Pani Roberts powiedziała prezenterce Sky News Caroline Di Russo: „Zamiast zrobić coś eleganckiego i wysłać bardzo publiczną wiadomość, szczególnie do Charlesa i Kate w związku z ich walką z rakiem… zamiast tego jeden z przyjaciół Harry'ego zajmujących się grą w polo zamieścił na Instagramie zdjęcia psa ciastka i galaretka „Jagody”. „Odwracanie uwagi teścia i szwagierki jest naprawdę bardzo złym zachowaniem. „Nie sądzę, żeby ktokolwiek przejmował się dżemem czy psimi ciasteczkami w czasach, gdy uwaga całego świata jest skupiona… o Kate i jej odwadze na arenie światowej.”

Z dokumentów wynika, że ​​marka planuje także sprzedaż pod nową marką szeregu produktów, w tym artykułów gospodarstwa domowego, naczyń kuchennych, kosmetyków, a nawet karmy dla zwierząt domowych.

Prezenterka Sky News, Gabriella Power, przypuściła w czwartek zjadliwy atak na Meghan, twierdząc, że premiery produktów Charlesa „właściwie” nie dotyczyły jej, ale „dlaczego nie potraktować tego jako wymówki, aby to zrobić”.

„Życzę jej wszystkiego najlepszego, gdy próbuje stworzyć markę, która nie polega na zarabianiu pieniędzy na oczernianiu rodziny królewskiej”.

Dzieje się tak, ponieważ król od dawna wyprzedaje przemysł żywności organicznej, odkąd założył Duchy Originals 34 lata temu w 1990 roku.

Kampania Meghan w mediach społecznościowych w marcu rzekomo przypadkowo zwiększyła sprzedaż produktów od dawna należących do rodziny królewskiej.

Matka dwójki dzieci, popełniając poważny błąd biznesowy, wysłała 50 swoich słoików wpływowym osobom i osobistościom ze swojego kręgu wypełnionego gwiazdami, w tym projektantce mody Tracey Robbins, zamieniając Great Business w Project King.

Jeśli chodzi o Meghan, źródło podało, że „to nie przypadek”, że zatwierdzenie przez Charlesa premiery miodu za 50 dolarów zbiegło się z premierą jej dżemu. Zdjęcie: Andy Stenning – WPA Pool/Getty Images

Komentator królewski Richard Eden powiedział, że „chwyt reklamowy” Meghan „zachęcił członków rodziny królewskiej do kupienia zamiast tego King's Jam” i wszystkie bilety zostały wyprzedane.

„Tak wielu z nich zrobiło, że według strony internetowej sklepu organiczny dżem truskawkowy z Highgrove został wczoraj «wyprzedany», mimo że każdy słoik o wadze 340 g kosztował 6,95 funta” – powiedział.

Według królewskiego informatora Toma Quinna „Meghan płakała, kiedy wprowadzała markę na rynek, a wiele osób kpiło z jej nowego dżemu, ponieważ był zbyt drogi i nie zawierał niczego specjalnego”.

Powiedziała, że ​​„nie może zrozumieć” publicznego sprzeciwu wobec jej projektów, w tym ujawniania wywiadów z Oprah Winfrey i serialu Netflix

„(Meghan) nie może zrozumieć, dlaczego ludziom nie podoba się jej praca” – powiedział Mirror.

„Nadal wydaje się, że reakcja jest dla niej ostra, ponieważ podobno czuje, że jest nieustannie krytykowana i „niesprawiedliwie” krytykowana.

Poparcie księżnej Sussex wśród brytyjskiego społeczeństwa wynosi około 31 procent, podczas gdy poparcie dla Harry'ego jest obecnie niższe i wynosi zaledwie 23 procent.

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *