Eksperci twierdzą, że książę William jest pozycjonowany jako przyszły król w oczach opinii publicznej dzięki skutecznej strategii brandingowej.
Książę Cambridge, który w czerwcu obchodził swoje 40. urodziny, otrzymał specjalny okrzyk z oficjalnego konta rodziny królewskiej na Instagramie, sugerujący, że istnieje strategia brandingowa, która bezproblemowo przekształci Williama w rolę króla.
„Kiedy drugi w kolejce do tronu kończy 40 lat, dowiedz się więcej o Jego Królewskiej Wysokości” – przeczytaj podpis, zanim podzielisz się szczegółami jego urodzin i ukończenia studiów.
Ekspert królewski Daniela Elser pisze w swoim felietonie News.com.au, że Pałac Buckingham zamienia się w „styl rozgłosu”.
Powiedziała: „To wszystko było po części biografią, po części profilem na LinkedIn i wszystkimi mediami społecznościowymi. Tłumaczenie: To był Pałac Buckingham zmieniający się w tryb hype man, bardziej przejrzysta próba niż widzieliśmy wcześniej w jego urodziny, aby naprawdę przekazać wiadomość, że Do tego stopnia, że Wilhelm będzie w przyszłości suwerenem.
„Oczywiście ktoś czytał wszystko o strategii marki.
„Ponownie, ten ruch niesie ze sobą ryzyko rozgniewania różnych konkurujących ego, które tworzą rodzinę królewską”.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.