Kupujący zaopatrują się w płyny do płukania ust i pastę do butów po poluzowaniu zapięcia

& lt;  p & gt;  Kupujący czuli się pewniej, wracając do sklepów, z 58 milionami dodatkowych wizyt w supermarketach w porównaniu z majem ubiegłego roku <  / p & gt;  (ROCZNIE)

Kupujący czuli się pewniej, wracając do sklepów, z 58 milionami dodatkowych wizyt w supermarketach w porównaniu z majem ubiegłego roku.

(ROCZNIE)

Brytyjscy klienci zaopatrywali się w płyny do płukania ust, pasty do butów i produkty do włosów, podczas gdy rodzinom pozwolono na ponowne kontakty towarzyskie.

Nowe dane firmy analitycznej Kantar sugerują, że ludzie zaczynają powracać do nawyków zakupowych, które dominowały przed pandemią, odbywając bardziej regularne wycieczki zamiast cotygodniowych dużych zakupów.

Włącznie supermarket Sprzedaż nieznacznie spadła w porównaniu z rokiem temu, kiedy pierwsza fala Covid-19 spowodowała paniczne kupowanie niezbędnych artykułów.

Sprzedaż w ciągu 12 tygodni poprzedzających 16 maja spadła o 0,4 procent do 31,3 miliarda funtów, ale nadal była o 3,8 miliarda funtów wyższa niż przed pandemią.

Największy spadek sprzedaży odnotowały supermarkety spółdzielcze i Islandia, a największe zyski odnotowały Lidl i Aldi.

„W miarę jak blokada ustaje, ludzie wracają do bardziej normalnych nawyków, co znajduje odzwierciedlenie w sprzedaży artykułów spożywczych” – powiedział Fraser McKevitt, szef sprzedaży detalicznej i konsumentów w firmie Kantar.

„Wielu z nas o tej porze w zeszłym roku jadło wszystkie posiłki w domu, w wyniku czego kupowaliśmy więcej jedzenia i napojów.

„Obecnie obserwujemy spadek sprzedaży artykułów spożywczych w domu w porównaniu z rokiem 2020, ponieważ ludzie mogą jeść w restauracjach, barach i kawiarniach, a także kupować jedzenie w drodze i na przykład zjeść kanapkę, gdy są poza domem w weekendy. „

Kupujący również czuli się pewniej, wracając do sklepów, z 58 milionami dodatkowych wizyt w supermarketach w porównaniu z majem ubiegłego roku. Największy wzrost odnotowano w Londynie, gdzie loty wzrosły o jedną czwartą.

Średnia wielkość koszyka na sklep spadła przez trzy miesiące z rzędu do 22,82 GBP, najniższego poziomu od czasu pandemii i rozprzestrzeniania się ograniczeń.

Zakupy spożywcze przez internet również spadły z 13,9% całkowitych wydatków w sektorze do 13,4% – choć nadal były wyższe niż przed kryzysem, spadła również liczba klientów kierujących się do sklepów niezależnych i ogólnospożywczych.

Dodatkowe sprawozdania agencji płatniczej

Czytaj więcej

James Newman reprezentuje Wielką Brytanię na Eurowizji

Za wino do grilla płacisz wyższą stawkę podatku niż miliarderzy w powiecie romskim. Mogę to zdefiniować

Krytycy ostrzegają, że „ będzie to wyścig bankowy ”: kryptowaluty stoją w obliczu niebezpiecznych czasów

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *