Kupujący żywność przeładowali swoje artykuły spożywcze po usterce technicznej

Kupujący żywność przeładowali swoje artykuły spożywcze po usterce technicznej

Kupującym w Pak n 'Save, New World i Four Square na Wyspie Północnej w poniedziałek przepłacano za artykuły spożywcze, ponieważ awaria komputera spowodowała, że ​​około jedna czwarta reklamowanych ofert specjalnych nie rejestrowała się przy kasie.

Problem techniczny, który trwał między 7:00 a 12:30, spowodował, że część klientów nie otrzymała części reklamowanych rabatów.

Rzeczniczka Foods Antoinette Laird powiedziała, że ​​firma bardzo poprawnie traktuje swoje ceny.

Problem polegał na tym, że chociaż ceny na półkach w dotkniętych sklepach były prawidłowe, powiedziała, że ​​aż jedna czwarta nowych cen specjalnych w tym tygodniu nie została odnotowana przy kasie.

Czytaj więcej:
* Większość kupujących nie jest przekonana do prawdziwych ofert specjalnych – ankiet
* Klienci, którzy opóźniają pobranie naklejek, ryzykują utratę oferty noży Smeg, ostrzega New World
* Klienci New World proszą o pozostawienie toreb wielokrotnego użytku w samochodzie, gdy są zamknięte
* Stare oferty opóźniają kupujących w Nowym Świecie

„Poważniejszy proces incydentu rozpoczął się, gdy tylko problem techniczny został zidentyfikowany o 5.30 w poniedziałek, a ceny wyjścia w dotkniętych sklepach były stopniowo korygowane między 10:30 a 12:30 tego samego dnia” – powiedział Laird.

Klienci zostali obciążeni nieprawidłowymi opłatami w sklepach spożywczych na całej Wyspie Północnej za niektóre artykuły spożywcze.

Ricky Wilson / sztab

Klienci zostali obciążeni nieprawidłowymi opłatami w sklepach spożywczych na całej Wyspie Północnej za niektóre artykuły spożywcze.

„Problemy z cenami, takie jak ten, są niezwykle rzadkie i dysponujemy systemami i procesami umożliwiającymi ich wczesną identyfikację”.

Laird powiedział, że firma szczerze przeprosiła każdego klienta, który robił zakupy w 69 dotkniętych sklepach na North Island w poniedziałek i nie otrzymał specjalnej ceny, której oczekiwała przy kasie.

„Zachęcamy klientów, którzy uważają, że mogą być dotknięci tym problemem, do sprawdzania paragonów i kontaktowania się ze sklepem, w którym robią zakupy, aby można było poprawić wszelkie rozbieżności”.

Czy jesteś dotknięty? E-mail [email protected]

To nie pierwszy raz, gdy usterka techniczna spowodowała, że ​​ceny z poprzedniego tygodnia zostały odnotowane na wyjściu.

READ  Australijczyk poparzy sobie oczy podczas wypadku na stacji benzynowej

W 2017 roku Foodstuffs napotkały podobny problem w niektórych sklepach Pak n 'Save i New World.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *