Kupujesz używane ubrania? Prawdopodobnie będziesz bardziej elegancka

Kupujesz używane ubrania?  Prawdopodobnie będziesz bardziej elegancka

Ten artykuł został pierwotnie opublikowany Rozmowa. Aby zobaczyć oryginalny artykuł, kliknij tutaj.

Louise Grimer jest zastępcą katedry ds. wyników badań i starszym wykładowcą marketingu detalicznego na Uniwersytecie Tasmanii, a Martin Grimer jest wiceprezesem i profesorem marketingu na Uniwersytecie Tasmanii.

Zakupy z drugiej ręki są nie tylko dobre dla planety i Twojego portfela, Nasze nowe wyszukiwanie Im bardziej jesteś świadomy stylu, tym większe prawdopodobieństwo, że będziesz kupować używane ubrania i akcesoria.

W roku podatkowym 2020-21 72% Australijczyków Kupiliśmy co najmniej jedną używaną odzież – ale chcieliśmy dowiedzieć się więcej o ludziach, którzy robili zakupy z drugiej ręki.

Często zakłada się, że ci, którzy kupują używaną odzież, robią to, aby zaoszczędzić pieniądze lub zmniejszyć swój wpływ na środowisko.

W naszym badaniu odkryliśmy, że im wyższa świadomość stylu ludzi, tym większe prawdopodobieństwo, że będą kupować produkty używane. W rzeczywistości świadomość stylu była lepszym predyktorem swobodnych zakupów niż bycie oszczędnym lub świadomym ekologicznie.

Klienci zorientowani na styl bardzo różnią się od tych, którzy zwracają uwagę na modę. Moda polega na tym, co „nowe”: moda jest nowością i stale się rozwija.

Styl natomiast polega na wyrażaniu długofalowej, indywidualnej tożsamości.

Czytaj więcej:
* Państwo sąsiedzkie: jak Covid ukształtował nasze wydatki
* Dlaczego milenialsi to najlepsi kupujący w Nowej Zelandii z drugiej ręki
* BĄDŹ CIEPŁY I WYGLĄDAJ WSPANIALE: Dziewięć swetrów idealnych do jesiennych warstw
* Festiwal Mody: W jaki sposób ręczne zakupy mogą pomóc Ci wypracować styl, który idealnie pasuje?

Projektant Carlia Smith kupuje odzież używaną w St John Levine.

Abby Stewart

Projektant Carlia Smith kupuje odzież używaną w St John Levine.

problem z modą

Kupujący mody są przyzwyczajeni do ciągłej podaży nowych trendów i produktów „fast fashion”. Szybka moda działa szybko, aby odtworzyć stale zmieniający się strumień trendów w modzie, co skutkuje dużymi ilościami odzieży niskiej jakości.

READ  Podpisano umowę sprzedaży strony góry Ruapehu od strony Tūroa

Wpływ fast fashion na środowisko jest znaczący i dobrze udokumentowany. Globalnie branża fast fashion tworzy 92 miliony ton odpadów Rocznie zużywa 79 bilionów litrów wody. Mniej niż 15% odzieży jest poddawane recyklingowi lub ponownie wykorzystywane.

Źle wykonane i złej jakości produkty typu fast fashion stanowią duży problem dla sklepów charytatywnych Zmuszeni do wysyłania artykułów typu fast fashion, których nie mogą sprzedać na wysypisko.

Ale odwracając ten szybki trend w modzie, rosnące liczby ludzi kupuje używane ubrania i akcesoria.

Wyczyść szafę za pomocą selektora ubrań, aby pozbyć się bałaganu.

Nieznany / Fielding-Rangeteke Herald

Wyczyść szafę za pomocą selektora ubrań, aby pozbyć się bałaganu.

rozwijający się rynek

Trudno jest określić ilościowo wielkość pchlego targu, ponieważ wiele wyprzedaży odbywa się w nieformalnych miejscach, takich jak popularne przedmarkety i platformy internetowe, takie jak Facebook Marketplace.

Jednak dane sprzedażowe z platform internetowych pokazują eksplozję wzrostu. James Reinhart, dyrektor generalny firmy Thredup, internetowego sklepu z odzieżą używaną, przewidział globalny rynek odzieży używanej podwoi się w ciągu najbliższych pięciu lat do 77 mld USD (114 mld NZ).

Oczekuje się, że pchli targ szybkiej mody również podwoi się do 2030.

Młodsi klienci napędzać wzrost Modne są zakupy pasywne, zwłaszcza za pośrednictwem platform internetowych.

Nasze badania wskazują, że duża część tego wzrostu wynika z tego, że kupujący uważają się za świadomych stylu.

Co sprawia, że ​​kupujący z drugiej ręki?

Przebadaliśmy 515 australijskich konsumentów, aby zidentyfikować kobiety na podstawie ich „postawy” (preferowania zachowania w określony sposób), jeśli chodzi o zakupy. Każdy uczestnik był mierzony pod kątem orientacji ekonomicznej, świadomości ekologicznej, poziomu materializmu, tendencji do nostalgii, świadomości mody i świadomości stylu.

Chociaż odkryliśmy, że są oszczędni i świadomi ekologicznie kupujący, nasze badania w przeważającej mierze wykazały, że świadomość stylu jest największym prognostykiem kupowania ubrań z drugiej ręki.

READ  Elon Musk tweetuje ankietę z pytaniem, czy powinien sprzedać akcje Tesli

Osoby, które uzyskały wysokie wyniki na skali świadomości stylu, częściej kupowały używane ubrania niż w przypadku jakiegokolwiek innego trendu.

Osoba świadoma stylu wyraża się poprzez swoje ubrania. Ci kupujący potrzebują ubrań, które uzupełniają ich osobisty styl i wartości. Poszukują oryginalnych i oryginalnych ubrań, unikając mainstreamowych trendów i szybkiej mody.

Klienci dbający o styl kupują trwałą, wysokiej jakości odzież i akcesoria. Podczas gdy klienci świadomi mody stale kupują nowe ubrania, aby nadążyć za aktualnymi trendami, klienci świadomi stylu kupują ubrania, które są ponadczasowe, dobrze zaprojektowane i pozwalają im wyrazić swoją indywidualną tożsamość na dłuższą metę.

Tradycyjne, charytatywne sklepy z używanymi rzeczami odpowiadają na zapotrzebowanie konsumentów, zmieniając swoje sklepy ze starannie dobraną, wysokiej jakości odzieżą, ulepszonym marketingiem i designem, sprzedażą online oraz ulepszonym marketingiem cyfrowym i społecznościowym.

Liczba niezależnych i wysoce wyselekcjonowanych „kochanych” sklepów i internetowych platform sprzedażowych wzrastający.

Influencerzy w mediach społecznościowych Dużo zapłaciłem za ten wzrost. Ich relacje obejmują modę z drugiej ręki i gospodarka o obiegu zamkniętym (co podkreśla ponowne użycie, naprawę, ponowne użycie, recykling) i promuje ideę # O Panie.

Pomóż planecie… w dobrym stylu

Mamy nadzieję, że wraz z rosnącą liczbą sklepów z używaną odzieżą, platformami handlowymi i platformami internetowymi sprzedającymi gamę wysokiej jakości i lubianych ubrań w różnych cenach na różne budżety – wraz z rosnącą akceptacją zakupów z drugiej ręki – kupujący rozważą zakup innych produkty częściej.

Ci z Was, którzy przyjmują ideę „nie ma potrzeby nowego”, nie tylko pomagają planecie — nasze badania pokazują, że prawdopodobnie zrobicie to również ze stylem.

Ten artykuł został pierwotnie opublikowany Rozmowa. Aby zobaczyć oryginalny artykuł, kliknij tutaj.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *