Opinia: Lexus produkuje piękne, luksusowe i wysokiej jakości samochody dla seniorówPodczas gdy Marvel Studios produkuje rockowe, niesamowite filmy dla młodych dorosłych. Więc co mają ze sobą wspólnego? Absolutnie nic naprawdę.
Ale to nie powstrzymało ich od współpracy w celu promocji Nowy film Marvela „Eternals”, To podąża za „grupą bohaterów spoza gwiazd, którzy chronili ziemię od zarania człowieka. Kiedy powracają potworne istoty zwane zboczeńcami, uważane za dawno zagubione w historii, nieśmiertelni są zmuszeni zjednoczyć się, by ponownie bronić ludzkości”.
Co to ma z tym wspólnego? Zaawansowany SUV z dziwną kratką? Znowu, absolutnie nic, ale wydaje się, że dało to Lexusowi świetną wymówkę, by zrobić kilka naprawdę brzydkich rzeczy z kilkoma swoimi samochodami i SUV-ami w celu promocyjnego powiązania z najnowszym hitem Marvel Studios.
Kiedy Lexus został ogłoszony „Ekskluzywnym Partnerem Motoryzacyjnym Marvel Studios” wiecznośćWszystko zaczęło się dobrze, od prezentacji przezabawnego teledysku „Parking Spot”. Camille Nanjiani, Kto gra w Kingo? wiecznośćZanim dołączy do epickiej bitwy superbohaterów, próbuje rozwiązać bardzo ludzki problem — znaleźć bezpieczne miejsce parkingowe dla swojego nowego Lexusa IS 500 F Sport.
Czytaj więcej:
* Eternals: premiera pierwszego zwiastuna filmu Marvela Chloé Zhao
* Lexus prezentuje zupełnie nowego, pełnowymiarowego SUV-a LX
* Lexus i Fender połączyli siły, aby stworzyć limitowaną edycję gitary elektrycznej
* Aktor Camille Nanjiani żartuje, że obecność Nowej Zelandii to „mała agresja” dla Stanów Zjednoczonych
Ale teraz sprawy potoczyły się strasznie źle po tym, jak obie firmy połączyły siły, aby zaprojektować 10 tematycznych samochodów koncepcyjnych, opartych na wszystkich 10 bohaterach filmu.
I są naprawdę brzydkie. Bez względu na to, co myślisz o projektowaniu samochodów w nowym wyglądzie.
Lexus mówi, że wszystko zapakowane na zamówienie wieczność Samochód jest „inspirowany unikalnym indywidualnym projektem opancerzenia, ikonami i supermocami każdego Wiecznościowca. Ponadto złoty blask emanuje z grilla i podwozia pojazdu, odzwierciedlając wspólną sygnaturę energii bohaterów, jak widać w filmie”.
I tak, wygląda tak okropnie, jak się wydaje. Projekty, które wyglądają fajnie i owijają się wokół muskularnej struktury superbohatera, nie zawsze dobrze przekładają się na masywne SUV-y, co jest tutaj bardzo widoczne.
Lexus twierdzi, że pojazdy będą prezentowane na różnych wydarzeniach medialnych i dodatkach, w tym premierze na czerwonym dywanie. Wydaje się, że to dobry sposób na powstrzymanie ludzi podczas epidemii.
Poniżej możesz zobaczyć pełny horror (przepraszam, jeśli go właśnie zjadłeś), wraz z mieszanką bzdur, których Lexus użył, aby połączyć każdy samochód z jego superbohaterami.
A gdybyście się zastanawiali, Lexus GX jest oparty na Toyocie Prado, a nie mamy tutaj GX.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.