Najlepsi kręglarze Limerick są bliscy zastąpienia Michaela Kelly’ego na stanowisku trenera siły i kondycji.
Kiely, który jest częścią grupy od sześciu lat, a dwaj ostatni z nich jako szef wydajności, niedawno dołączył do Ulster Rugby jako trener sportów wyczynowych.
Antrim Man Cairbre Ó Cairealláin jest uważany za jednego z kandydatów wybranych na to stanowisko. Ó Cairealláin, trener siły i kondycji w Arsenal FC, był w zespole zarządzającym Liama Sheedy’ego w Tipperary przez ostatnie trzy sezony, a wcześniej pracował w Limerick’s Shooting Academy.
Ponieważ Galway nie wyznaczył jeszcze następcy Shane’a O’Neilla na stanowisko starszego dyrektora ds. rzucania, przyszłość Łukasza Kirszensteina, który od listopada 2017 r. jest szefem rozwoju sportowego hrabstwa, również musi zostać określona. Podobnie jak Ó Cairealláin, rodowity reprezentant Polski przygotowywał drużyny do Akademii Strzeleckiej w Limerick i najlepszych miotaczy Tipperary.
Limerick nie potwierdził, czy Caroline Creed będzie częścią grupy w 2022 roku po tym, jak psycholog sportowy Sligo dołączył do zespołu rugby Monster. Przeszli do odrzucenia raportu z zeszłego miesiąca, że będzie to część konfiguracji w 2022 roku.
Dyrektor generalny oświadczył Radzie Dyrektorów, że pełny zespół zarządzający zostanie ogłoszony na przyszły sezon bez żadnych wskazówek, że John Kelly nie będzie kierował szóstym sezonem razem z trenerem Paulem Kinnirk.
Alan Cunningham z Claire był typowym wyborem z Kiely od stycznia 2017 roku, podczas gdy inny Cunningham, człowiek z hrabstwa Aonghus O’Brien, dołączył do grupy w 2019 roku. Były kapitan Limerick, Donal O’Grady, zastąpił Briana Geary’ego jako typ z sezonu 2020.
Tymczasem klub, który zaproponował sponsorów rękawowych dziewięć lat temu, uważa, że mniejsze kluby i hrabstwa powinny teraz więcej zyskać, gdy wejdą one w życie.
Rada Centralna podjęła decyzję w zeszłą sobotę w zeszłym tygodniu, aby zezwolić zespołom na noszenie nazw lub logo sponsorów na rękawach z przodem i tyłem nad numerami.
W 2012 roku, po krachu gospodarczym, Castlerea St Kevins wezwał do czterokrotnego zwiększenia powierzchni reklamowej na koszulkach, aby objąć plecy i rękawy, aby kluby mogły generować większe dochody.
„Szkoda, że wskoczenie na pokład zajęło im tak dużo czasu”, mówi asystent kasjera Castlerea, Egan. „Są zdecydowanie mniejsze hrabstwa, które wiele na tym skorzystają oraz firmy, które chcą być po prostu związane ze swoimi zespołami”.