Jason Alden/Bloomberg
Zespół mediów społecznościowych Ryanaira był ostatnio nieco podejrzany.
Pasażer lecący niedawno Ryanairem, który skarżył się na swoje miejsce w „oknie”, otrzymał mniej niż poważną odpowiedź od tanich linii lotniczych.
post na Twitterze, Umieść tweeta „Poważnie, Ryanair”, napisał, „zapłaciłem za miejsce przy oknie”. Obok pokazałem zdjęcie drzwi do kabiny.
W odpowiedzi Ryanair użył odrobiny Microsoft Paint, aby podświetlić małe okno na drzwiach wyjściowych.
Jak zwykle w mediach społecznościowych, komentatorzy byli podzieleni co do odpowiedzi.
Czytaj więcej:
* Awaria komputera powoduje chaos na lotnisku w Dublinie, ponieważ Aer Lingus odwołuje dziesiątki lotów
* „Najbrudniejszy lot w historii” Ale czy linia lotnicza lub pasażerowie najbardziej się mylą?
Jeden z tysięcy komentarzy pod postem brzmiał: „Na Ryanair prawie nic nie płacisz, więc dostajesz to, za co płacisz”.
„Zapłaciłem za okno i dostałem rząd wyjścia awaryjnego, w czym problem?” był inny.
„Dlatego już nigdy więcej nie polecę Ryanairem!” To była smutniejsza odpowiedź.
Wygląda na to, że zespół mediów społecznościowych Ryanair był ostatnio w podejrzanym nastroju.
ostatni weekend Awaria komputera dotknęła jego głównego irlandzkiego rywala, Aer Lingus, Spowodowało to ogromne kolejki pasażerów, ponieważ loty zostały odwołane w budynku terminalu na lotnisku w Dublinie. Ryanair opublikował zdjęcie spokojniejszej sceny na terminalu, z którego korzysta.
Ryanair był ostatnio w wiadomościach z powodu tego, co było Został opisany jako „najbrudniejsza jazda”.
Film TikTok o samolocie lecącym do Hiszpanii z Umieść tweeta Obejrzano go ponad 2 miliony razy. Klip zatytułowany „Unikaj Ryanaira” pokazuje coś, co wygląda jak chipsy i krakersy porozrzucane na podłodze.
Podpis w filmie brzmiał: „Jeździliśmy najbrudniejszym lotem Ryanaira w historii… Personel pokładowy powiedział nam, że nie sprząta między lotami”.
W oświadczeniu do niezależnyRzecznik Ryanair powiedział: „Nasz samolot jest czyszczony podczas każdej zmiany”.