Alden Williams/Personel
Policja wśród call center dotkniętych błędem Vodafone dziś rano (zdjęcie pliku)
105. numer policji jest znowu online po tym, jak dziś rano trafiono na centra telefoniczne Vodafone w całym kraju.
Rzecznik policji powiedział, że 105. linia nie działała od 7.30 w piątek, ale niektóre telefony nadal ją przepuszczały.
Policja zazwyczaj odbiera 3500 telefonów innych niż alarmowe dziennie. Nie jest jasne, czy usługi zostały przywrócone do innych call center.
Jay Cavell z Department of Internal Revenue powiedział, że ich centrum telefoniczne również zostało dotknięte problemami Vodafone.
Cavill powiedział, że połączenia czasami nie nawiązują połączenia i gdy jakość dźwięku jest słaba, gdy połączenia przychodzą.
Czytaj więcej:
* 500 klientów Vodafone zostaje obciążonych błędnymi nazwiskami i adresami
* Pociągi wracają na tor w Wellington po „problemie operacyjnym”
* Zasilanie powraca po poważnej awarii w Wellington po wybuchu podstacji
Problemy z IRD zaczęły się tuż po 7 rano, a od 13:00 nadal nie są rozwiązane.
Cavill powiedział, że call center IRD zazwyczaj odbiera tysiące telefonów dziennie. W miniony piątek call center otrzymało ponad 4000 telefonów.
Metlink Wellington i Rada Miejska Dunedin również zgłosiły, że są dotknięte błędem.
Rzeczniczka Vodafone Nikki Preston powiedziała, że firma pilnie pracuje nad rozwiązaniem problemów technicznych.
„Połączenia powinny wkrótce wrócić i działać jak zwykle” – powiedział Preston.
Czy wiesz więcej? e-mail [email protected]