Lizzo wprowadza nową markę bielizny YITTY

Lizzo wprowadza nową markę bielizny YITTY

W miarę jak świat stopniowo powraca do standardów sprzed pandemii dzięki podróżom, ważnym wydarzeniom i kontaktom towarzyskim, które w dużej mierze powracają, sprzedaż bielizny gwałtownie rośnie po przedłużającej się suszy. Ponieważ ludzie byli zamknięci w swoich domach i przyjmowali mentalność „najpierw komfort”, klapsy, bieliznę i niewygodną bieliznę sprowadzano na tył schodów, niechcianą i nienoszoną.

ale według Washington PostI Sprzedaż bielizny zaczęła stale rosnąć od początku do połowy 2021 r., ponieważ coraz więcej osób wracało do biura i do codziennych standardów. Ludzie znów zaczynają wpadać po wyszczuplające majtki, podtrzymujące biustonosze i majtki push-up i push-up w drodze powrotnej do swoich sprzed pandemii ubrań, dawno zapomnianych w głębinach szafy.

Chociaż współczesne wersje bielizny są znacznie wygodniejsze niż ich starożytni i historyczni poprzednicy (pomyśl o gorsetach i gorsetach), w większości bezszwowe i rozciągliwe, założenie pozostaje takie samo: kształtować, spłaszczać i „korygować” sylwetkę.

Ludzie używają bielizny „z tego samego powodu, dla którego używali gorsetów: ponieważ mainstreamowa moda nie pasuje do prawdziwych ciał” – powiedziała magazynowi historyczka Alanna McKnight.

„Kiedy ludzie przygotowują się do powrotu do świata, łatwiej jest sztucznie uderzyć i ssać parę spanxów niż uzyskać formę maratonu”.

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *