Madonna przemieniła się w Maryję Dziewicę, kiedy pojawiła się na okładce pierwszego w historii wydania ikony Vanity Fair.
64-letnia Królowa Popu zdobiła okładki trzech różnych europejskich wydań Vanity Fair we Włoszech, Hiszpanii i Francji.
Madonna, która we wtorek ogłosiła swoją długo oczekiwaną światową trasę koncertową z okazji 40-lecia w branży muzycznej, odtworzyła obraz Ostatniej Wieczerzy na okładce magazynu.
the materialistka Kroner założyła wystawny nakrycie głowy Dolce & Gabbana, które na potrzeby projektu połączyła z ciemnym welonem.
Madonna miała na sobie również misterny welon ze złotym haftem, a łzy spływały po jej twarzy w królewskim ujęciu.
W panelu Ostatniej Wieczerzy piosenkarka miała na sobie kremową plisowaną sukienkę pod jaskrawoczerwonymi szatami, otoczona przez grupę kobiet.
Fotografowie Luigi i Iango wyreżyserowali dwudniową sesję zdjęciową Madonny, w której uczestniczyła ponad 80-osobowa ekipa.
Ikona muzyki została zaprojektowana przez jej długoletniego współpracownika B.
W swoim wywiadzie Madonna powiedziała: „To jest mój czas – zbieram pomysły, czerpię inspiracje, spotykam się z kreatywnymi ludźmi, oglądam filmy, oglądam sztukę, słucham do muzyki”.
Trasa Madonny z okazji 40-lecia rozpocznie się w Ameryce Północnej 15 lipca i potrwa 35 dni.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.