Jules Robinson poślubiła First Sight i zdobyła wielki kontrakt na książkę, kiedy zaczęła pisać swoje wspomnienia w wieku 40 lat – ale jedna była gwiazda nie była pod wrażeniem
Większość ludzi zgodziłaby się, że 40 lat jest zbyt młody, by opublikować pamiętnik.
Ale gwiazda Married od pierwszego wejrzenia, Jules Robinson, nie miała takich obaw, ogłaszając w tym tygodniu, że podpisała umowę z dużym wydawnictwem na napisanie swojej autobiografii.
Książka bez tytułu zostanie wydana przez firmę Simon & Schuster Australia, która nabyła wyłączne prawa do książki.
Gwiazda Married od pierwszego wejrzenia, Jules Robinson (na zdjęciu 25 marca) ogłosiła w tym tygodniu, że podpisała umowę z dużym wydawnictwem na opublikowanie jej wspomnień.
„Simon & Schuster Australia ma przyjemność ogłosić nabycie bardzo popularnego osobistego pamiętnika Julesa Robinsona poświęconego stylowi życia, przedsiębiorcy i podcastowi” – napisano w hałaśliwym komunikacie prasowym.
Emma Nolan, wydawca Simon & Schuster, dodaje: „Jesteśmy podekscytowani współpracą z potężną firmą Jules Robinson. Jego energia i entuzjazm są zaraźliwe, a jego treść będzie inspirować, rezonować i bawić.
„Jestem bardzo podekscytowany rozpoczęciem mojej pisarskiej przygody z Simon & Schuster” – mówi Jules.
Często jestem pytana o moją karierę, miłość i życie, więc chciałam połączyć wszystkie rzeczy, których się nauczyłam, aby zainspirować inne kobiety – i mam nadzieję, że po drodze będą się śmiać.
Książka bez tytułu zostanie wydana przez Simon & Schuster Australia. (Jules był tu widziany z mężem Cameronem Merchantem podczas występu telewizyjnego przy śniadaniu w 2019 r.)
Jules wykorzystała swoją 15-minutową sławę z MAFS, aby zrobić wspaniałą karierę medialną i modową.
Po pomyślnym sparowaniu z byłym krykiecistą Cameronem Merchantem, z którym jest teraz legalnie poślubiona, zapewniła sobie dużą liczbę lukratywnych sponsorów.
Podpisała kontrakty zarówno z Jenny Craig, jak i Weight Watchers, a także wprowadziła na rynek swoją „wyrafinowaną” markę bielizny Figur.
Oprócz rozwijającej się kariery, Jules jest także matką swojego rocznego syna Olivera.
Podczas gdy jej ostatnia umowa na książkę jest powodem do świętowania, reklama została wyśmiewana na Instagramie przez znanego franczyzobiorcę „trolli” Nasir Sultan (na zdjęciu 1 lipca).
Podczas gdy jej ostatnia umowa na książkę jest powodem do świętowania, reklama została wyśmiewana na Instagramie przez popularnego franczyzodawcę Nassera Sultana.
Nasser, która pojawiła się w sezonie MAFS 2018, rutynowo kpi z Jules i lubi nazywać ją „ludzkim billboardem” ze względu na mnogość sponsorów.
Opublikował zrzut ekranu z oświadczeniem prasowym Simon & Schuster, pisząc: „To musi być najzabawniejsza rzecz od czasu rezygnacji Borisa Johnsona”.
Opublikował zrzut ekranu z oświadczeniem prasowym Simon & Schuster, pisząc: „To musi być najzabawniejsza rzecz od czasu rezygnacji Borisa Johnsona”.
Reklamy