Marriott International, Inc. ogłosił plany rozbudowy swojego portfolio w Polsce, spodziewając się, że w ciągu najbliższych kilku lat na rynku zadebiutuje ponad 10 obiektów, w tym dwie marki – Le Méridien i Element Hotels by Westin. Oczekiwane otwarcia jeszcze bardziej wzmocnią obecność firmy w kraju, gdzie obecnie posiada ona portfolio 12 marek i ponad 4500 pokoi w 24 obiektach w ośmiu miastach: Warszawie, Sopocie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Szczecinie. Planowana ekspansja jest zgodna ze strategicznym rozwojem portfolio usług luksusowych, premium i wybranych usług firmy w kluczowych lokalizacjach rekreacyjnych i biznesowych w regionie Europy Wschodniej.
Skomentował Jerome Britt, dyrektor ds. rozwoju na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Marriott International. Marriott International koncentruje się na rozwoju i dywersyfikacji swojego portfolio marek oraz doświadczeń w Polsce, aby sprostać dużemu popytowi na podróże po całym kraju. Dzięki naszemu urzekającemu portfolio marek, światowej klasy platformie dystrybucyjnej i naszemu wielokrotnie nagradzanemu programowi turystycznemu Marriott Bonvoy, nadal mamy duże możliwości rozwoju wśród właścicieli i franczyzobiorców na rynku.
Marriott w dalszym ciągu obserwuje silną dynamikę wzrostu swoich marek premium w Polsce. Firma spodziewa się sprowadzić do kraju europejskie dziedzictwo i eleganckie programy Le Méridien wraz z przewidywanym otwarciem Le Méridien Kraków Royal w 2025 roku. Hotel w Warszawie i Hotel Autograph Collection we Wrocławiu. W planach jest także budowa drugiego Hotelu Renaissance z planowanym otwarciem na Starym Mieście w Gdańsku.
Wybrane marki usług firmy również w dalszym ciągu są silnym motorem wzrostu na polskim rynku. Element by Westin zadebiutuje w kraju wiosną tego roku wraz z otwarciem Elementu by Westin Wrocław, który zaspokoi zapotrzebowanie rynku na dłuższe pobyty. Four Points by Sheraton rozwija swoje obecne portfolio, planując otwarcia w Poznaniu i Wrocławiu w 2025 roku. Zabawna marka Moxy Hotels otworzy w przyszłym roku swoją piątą lokalizację na rynku z hotelem w centrum Warszawy.
Ponadto Marriott planuje dalszy rozwój swojego luksusowego portfolio w Polsce poprzez przewidywane dodanie drugiego obiektu Luxury Collection, H15 Luxury Palace, hotelu Luxury Collection zlokalizowanego na terenie Pałacu Lupomirskich w historycznym mieście Krakowie.
Brytyjczyk dodał, Obserwujemy znaczny rozwój rynku dzięki alternatywnym możliwościom, co jeszcze bardziej podkreśla reputację Marriott International i naszych światowej klasy marek. Ponad połowa naszych projektów deweloperskich w Polsce to projekty transformacyjne i adaptacyjne związane z ponownym wykorzystaniem.
Firma posiada w Polsce 12 marek, z których każda oferuje inne doświadczenia w różnych segmentach pasażerskich. Marki obecne obecnie w kraju to: Kolekcja Luksusowa w segmencie luksusowym; Segment premium obejmuje hotele Marriott, Sheraton, Renaissance Hotels, Autograph Collection, Tribute Portfolio i Westin; Wybrany segment usług obejmuje Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Moxy Hotels i AC Hotels by Marriott.
Uwaga dotycząca oświadczeń dotyczących przyszłości
Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu federalnych przepisów dotyczących papierów wartościowych Stanów Zjednoczonych, w tym stwierdzenia dotyczące przewidywanych przyszłych otwarć programów i wzrostu portfela; przewidywane wprowadzenie marki na niektóre rynki; Nasz plan rozwoju; przyszłe możliwości rozwoju; trendy i oczekiwania popytu; oraz podobne stwierdzenia dotyczące przewidywanych przyszłych wydarzeń i oczekiwań, które nie są faktami historycznymi. Ostrzegamy, że stwierdzenia te nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i są obarczone wieloma zmieniającymi się ryzykami i niepewnościami, a także nie możemy dokładnie przewidzieć ani oszacować naszego najnowszego raportu rocznego na formularzu 10-K lub raportu kwartalnego na formularzu 10-Q. Każdy z tych czynników może spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacząco różnić się od oczekiwań wyrażonych lub sugerowanych w tej informacji prasowej. Stwierdzamy te stwierdzenia dotyczące przyszłości na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego i nie zobowiązujemy się do publicznego aktualizowania ani korygowania jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości w wyniku pojawienia się nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub z innych powodów.
O Marriott International
Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) ma siedzibę w Bethesda w stanie Maryland w USA i obejmuje portfel ponad 8800 nieruchomości należących do ponad 30 wiodących marek w 139 krajach i terytoriach. Marriott prowadzi i jest właścicielem hoteli oraz licencji na franczyzowe kurorty wakacyjne na całym świecie. Firma oferuje Marriott Bonvoy®, najbardziej nagradzana trasa. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową www.marriott.comAby uzyskać najnowsze wiadomości o firmie, odwiedź stronę www.marriottnewscenter.com. Połącz się z nami Facebook A @MarriottIntl jest włączony X I Instagrama.
Chandana Belaniego
+971 50 550 1732
Marriotta
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”