Uważa się, że MEGHAN Markle żałuje swojej decyzji o porzuceniu życia królewskiego i samotnym u boku księcia Harry'ego.
Mówiąc do kobieta, Ekspert królewski Tom Quinn opowiedział o działalności nowej lifestylowej marki księżnej, American Riveira Orchard, która pojawiła się na rynku w zeszłym miesiącu.
Chociaż marka jest jeszcze na wczesnym etapie rozwoju, zgłoszenia znaków towarowych wykazały, że będzie ona obsługiwać sprzedaż wielu artykułów, w tym artykułów gospodarstwa domowego, przyborów toaletowych, kosmetyków i innych.
„Nowa marka Meghan, American Riviera Orchard, zyskała już popularność i ma ponad pół miliona obserwujących, ale tak naprawdę to tylko wznowienie The Tig, marki, którą porzuciła, gdy poślubiła Harry'ego i myślała, że jest królewską księżniczką” – powiedział Tom. Życie będzie nieskończonym szacunkiem i niewypowiedzianymi bogactwami.
„Nie wiemy dokładnie, co będzie sprzedawać nowa marka, ale, co zaskakujące, książę królewski i jego żona zaczęli sprzedawać niektóre rzeczy, o których już mówiono, że będą sprzedawać – marmolady, dżemy, a nawet szampon dla psów” – dodał. wyjaśnił.
Ekspert królewski dodał: „Nowy projekt i szeroko nagłośniona wizyta Meghan w Domu Dziecka w Los Angeles są ze sobą zdecydowanie powiązane i sugerują, że para zaczyna czuć się nieswojo, siedząc w Montecito i nie mając zbyt wiele do zrobienia”.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.