Policja z placu Yara
Policja Yarra Ranges nie była pod wrażeniem wysiłków tego właściciela Commodore, aby stworzyć elektryczny ute.
Ponieważ na rynku jest tylko jedna w pełni elektryczna ciężarówka i nie potwierdzono sprzedaży innych pojazdów w najbliższej przyszłości, niskoemisyjne rozwiązania dla kierowców pojazdów użytkowych są bardzo nieliczne. Ale co, jeśli powiem ci, że istniejący Holden Commodore OT jest zasilany nie przez spalanie wewnętrzne, ale przez słońce?
Cóż, na pewno bym cię okłamał. Nigdy nie było takiego Holdena. Bynajmniej nie oficjalny, ale jeden kierowca z Victorii w Australii postanowił spróbować na własną rękę. Niestety dla nich, nie do końca poszli zgodnie z planem.
Policja z Yarra Ranges udostępniła jedno ze swoich bardziej wyjątkowych zdjęć w mediach społecznościowych w poniedziałek tego tygodnia, pokazując szczegóły Commodore w sukience z paneli słonecznych, w akrobacji, która (zaskakująco wcale, tutaj) nie zadziałała.
W poście policjanci stwierdzili, że samochód nie miał tablic rejestracyjnych i miał wygasły termin rejestracji, a sam kierowca nie posiadał prawa jazdy. W rezultacie zostają aresztowani, a okręt flagowy Holden, zasilany energią słoneczną, zostaje skonfiskowany.
Czytaj więcej:
* Jak łatwo zarobić: sprzedaż jednego samochodu
* Policja wybiera nowe motocykle podczas poszukiwań następnego radiowozu
* Pięć kultowych koncepcji Holdena
„Około 16:30 wczoraj kierowca tego„ zasilanego energią słoneczną ”narzędzia Holden został zatrzymany przez członków HWP z powodu braku tablic rejestracyjnych” – czytamy w poście.
dostarczone
James Hardesty przeprowadza Stuff przez proces pokrywania silnika gazowego akumulatorem elektrycznym w samochodzie.
Policja dodała: „Stwierdzono, że 40-letni kierowca nie miał uprawnień, a pojazd nie był zarejestrowany”. Mężczyzna został aresztowany na podstawie niepowiązanego nakazu, a jego samochód został później skonfiskowany na 30 dni za 1006 USD.
„Zostanie wezwany do sądu magistrackiego w późniejszym terminie, aby wyjaśnić swoje działania”.
Przed upadkiem jako marka Holden parał się światem elektrycznym. Sprzedawał Volta downunder – jedną z pierwszych hybryd plug-in oferowanych w Down Under.
Marka jako jedna z pierwszych w swojej klasie zaoferowała pełnowymiarową hybrydową limuzynę. W 2000 roku uruchomiła koncepcję „ECOMmodore” – hybrydową wersję popularnego nieograniczonego VT Commodore.
ECOmmodore był dość prymitywny jak na dzisiejsze standardy, wyposażony w większy rozstaw osi i czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litrów w połączeniu z silnikiem elektrycznym i szeregiem akumulatorów kwasowo-ołowiowych.
Podczas gdy Holden jako firma już nie istnieje, ECOMmodore przetrwał jako eksponat w Narodowym Muzeum Motoryzacji w Australii Południowej.