Mikkelsen prowadzi debiutujące gwiazdy seksu

Mikkelsen prowadzi debiutujące gwiazdy seksu

W piątkowe popołudnie Andreas Mikkelsen z Hyundaia rozpocznie swój debiut w Rajdowych Mistrzostwach Świata w Rally1 wraz ze zdziwionym liderem Rajdu Polski Martinsa Cesca.

Mickelson był pod wrażeniem przez cały poranek, ponieważ wygrał dwa z trzech etapów i skoczył 7,4 sekundy przed Cescem, prowadząc niehybrydowego Forda Puma Rally1.

Elfin Evans ograniczył szkody dzięki wysokiemu startowi na linii drogi i poprowadził Toyotę na trzecie miejsce. [+11.9s] Calle Rowanbera przed Sébastienem Ogierem [+14.2s]z Adrienem Foumaux z M-Sport na piątym miejscu [+15.1s].

M-Sports Gregoire Munster [+15.9s]Lider mistrzostw Thierry Neuville [+32.2s] i Takamoto Katsutę [+38.0s] Ott okrążył pole Rally1 po przejściu Tanaka na emeryturę.

Nocna tabela liderów została wywrócona do góry nogami po pierwszym etapie drugiego dnia [Stanczyki, 29.40km] Kiedy Thanak, przywódca i przywódca wiecu, nagle się zatrzymał.

Po zwycięstwie w czwartkowym odcinku Super Special kierowca Hyundaia rozpoczął piątek z jednosekundową przewagą nad kolegą z zespołu Thierrym Neuvillem.

Jednak Thanak uderzył w jelenia i uszkodził przód swojego i20 N, co zmusiło go do pokonania odcinka 18,3 km w terenie przed testem. Tanak i pilot Martin Jarvioja wyszli z wypadku bez szwanku.

Dzięki temu jego kolega z zespołu Mikkelsen objął prowadzenie w rajdzie, a Norweg odniósł swoje pierwsze zwycięstwo etapowe od Rajdu Walii w 2019 r. w trzecim i20 N. Mikkelsen był o 0,3 s szybszy w trzecim i20.

Martins Sesks, Renars Francis, M-Sport Ford World Rally Team Ford Puma Rally1

Martins Sesks, Renars Francis, M-Sport Ford World Rally Team Ford Puma Rally1

Zdjęcie: M-Sport

Aktualna mistrzyni świata Rowanbera wspięła się z siódmego miejsca na trzecie i była trzecia z najszybszym czasem na podium. Kierowca Toyoty, który w ostatniej chwili został wezwany do zastąpienia Ogiera po wypadku drogowym Francuza podczas zbierania notatek dotyczących prędkości, był sfrustrowany faktem, że nie mógł pchać z powodu pośpiesznych przygotowań do wydarzenia, które pierwotnie nie wchodziło w zakres jego ograniczonych obowiązków. harmonogram. Wydarzenia w tym roku.

Fourmax z M-Sport przesunął się na czwarte miejsce, które dzielił z Evansem, tracąc 8,0 sekundy do Mickelsona.

Organizatorzy byli zmuszeni odwołać trzeci etap [Wieliczki, 12.90km] Ze względów bezpieczeństwa gości. Decyzja zapadła po tym, jak Neuville, Evans, Fourmaux i Katsuta zdali egzamin.

Efekt oczyszczenia drogi nie był zły: Neuville ustanowił najszybszy czas kwartetu o 0,5 s przed Evansem, Fourmaux tracił 0,7 s, a Katsuta miał szczęście uciec, biegnąc krótko drogą.

Tym, którzy nie mogli przejść przez scenę, wyznaczono określone czasy. Oznaczało to, że Mikkelsen był 2,2 s przed Seskiem, a Evans awansował na trzecie miejsce, przed Rovnaperą.

Prześwit drogi był ważnym czynnikiem podczas końcowych porannych testów [Olecko, 13.20km]Znalazło to odzwierciedlenie w czasach.

Mickelsen, który na trasie zajął siódme miejsce, podczas wyprzedzania wykorzystał wciąż śliską nawierzchnię. Wygrał nowy dla wszystkich załóg etap o 3,1 sekundy od Munstera, który popisał się przekonującym przejazdem obejmującym niezręczny moment podczas skoku. Podczas kolejnego lądowania na krótko wypadł pilot Luis Luca.

„Mieliśmy dobrą platformę; Po prostu staramy się robić wszystko, co w naszej mocy” – powiedział Mickelson. „Samochód prowadzi się bardzo dobrze, nawierzchnia jest nadal śliska, trzeba zachować trochę większą ostrożność”.

Evans był drugi do tyłu, ale jego wysiłek był imponujący, ponieważ był drugi na linii drogi. Zamiatarka Neuville straciła 11,7 sekundy z powodu problemu z hamulcem ręcznym, co spowodowało kolejną tragedię w utrudnieniu w otwieraniu drogi.

Tymczasem Cesc kontynuował imponujący start w debiucie w Rally1, a Łotysz uzyskał czwarty najlepszy czas.

Rowanbera był o 1,1 s wolniejszy od Cescsa, ale utrzymał czwarte miejsce, wyraźnie cierpiąc z powodu pośpiesznych przygotowań.

„To nie takie proste” – powiedziała Rowanbera. „To takie zabawne, oglądałem wczoraj wieczorem [on-board] Film na laptopie i zasnąłem na laptopie. Przy takim stanie drogi powinniśmy być 10 sekund szybsi.

Sami Bajari ukończył klasę WRC2 przed lokalnym bohaterem Kajedanem Kajedanoviciem o 4,1 sekundy, a pretendenci do tytułu Oliver Solberg i Gus Greensmith spadli po zmaganiach odpowiednio na siódmym i ósmym miejscu w klasie.

Ekipa powtórzy etapy dzisiejszego popołudnia, a następnie zakończy dzień hukiem podczas super-specjalnego wydarzenia w Mikołajkach Arenie.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *