dostarczony
Możesz teraz poprosić Mini o przekształcenie Twojego klasycznego samochodu w energię elektryczną.
Klasyczne Mini były przedmiotem konwersji elektrycznych Prawie od tego czasu konwersje pojazdów elektrycznych innych firm stały się hitem. Łatwo zrozumieć, dlaczego, ponieważ natychmiastowy moment obrotowy Mini i mały pakiet idą w parze.
Ale jeśli zabranie klasycznego Mini do miejsca, które nie jest małym warsztatem lub warsztatem konwersji BMW, nie jest twoją filiżanką herbaty, a mieszkasz w Wielkiej Brytanii, nie martw się. Mini oficjalnie przekształca swoje klasyczne modele w swojej fabryce w Oksfordzie w ramach projektu „Mini Recharged”.
Najwyraźniej projekt Mini Recharged był już w fazie rozwoju mini prąd elektryczny wydany. Niepowtarzalny klasyczny Mini Electric został zbudowany w 2018 roku i zaprezentowany na New York Auto Show.
Opinia była tak pozytywna, że oddany zespół z Mini Plant Oxford opracował plan udostępnienia podobnej oferty klientom posiadającym Mini Classic.
Czytaj więcej:
* Mini nowa generacja wyciekła wcześnie
* „Nowe” Mini nie jest już nowe
* Ten mały chiński samochód elektryczny pokonuje Teslę
* Oto jak naelektryzować swojego klasycznego Mini
Bernd Korber, szef marki Mini, powiedział: „To, co opracowuje zespół projektowy, zachowuje charakter klasycznego Mini i pozwala jego fanom cieszyć się całkowicie elektryczną wydajnością. Dzięki Mini Recharged łączymy przeszłość z przyszłością marki ”.
Prace polegają na wymianie silnika na silnik elektryczny o mocy 90 kW oraz nieokreślony akumulator o mocy wystarczającej na ok. 160 km jazdy. Może ładować do 6,6 kW.
Ponadto każdy Mini Recharged zelektryfikowany Classic Mini otrzymuje charakterystyczną centralną konsolę, która teraz wyświetla temperaturę jazdy, wybrany bieg, zasięg i prędkość.
Co najważniejsze, słynne „prowadzenie gokarta” nie będzie zagrożone przez nową elektrykę i powinno być nieco szybsze niż w przypadku oryginalnego silnika, rozpędzając EV do 100 km/h w około dziewięć sekund, czyli około czterech sekund Szybciej niż przed konwersją.
Nie jest tak potężny jak Mini Electric, który przekonuje swoim pojedynczym silnikiem elektrycznym 135 kW / 270 Nm i zasięgiem 230 km. Przerobiony klasyk wygląda jednak o wiele lepiej…
Mini mówi, że konwersja jest całkowicie odwracalna, a każdy dysk jest oznaczony i przechowywany, więc właściciele mogą poprosić o przywrócenie, jeśli chcą.
Projekt nie zbuduje żadnych nowych Mini, a zamiast tego współpracuje wyłącznie z obecnymi właścicielami w celu przekształcenia ich pojazdów. Jest to zgodne ze strategią gospodarki o obiegu zamkniętym marki, która w zrównoważony sposób utrzymuje na drogach zabytkowe samochody.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”