Martin de Ruyter / Rzeczy
Wiele supermarketów Nowego Świata na całej Wyspie Południowej miało nawet problemy.
Klienci supermarketów czekali aż do środy w południe, kiedy w systemach komputerowych Foodtuffs pojawiła się usterka techniczna, która sprawiła, że kupujący czekali po minucie na zeskanowanie produktów.
Usterka trwała godzinami, wpływając na sklepy New World, Pak’n Save i Four Square na Wyspie Południowej z klientami z Christchurch, Nelson, Timaru, Dunedin i Invercargill. rzeczy dookoła tego.
Klientka z Timaru powiedziała, że została złapana w miejskim supermarkecie Pak’n Save na ponad dwie godziny.
Powiedziała, że spędziła ponad godzinę w kolejce, żeby zapłacić za zakupy. „Płatność nie stanowiła problemu, to transakcja spowodowała problem. Musieli poczekać około minuty, aby zeskanować każdy przedmiot.
„Po pewnym czasie sklep zabronił klientom wstępu, aby mogli wyczyścić zaległości”.
Czytaj więcej:
* Koronawirus: Foodfoods ogłasza podwyżkę wynagrodzeń dla pracowników supermarketów
* Strajki wigilijne: Pracownicy supermarketów strajkują z powodu nieudanych negocjacji
* Pierwszy związek przenosi właścicieli supermarketów do ERA po lepsze zarobki
* Pracownicy Back n’ Save organizują strajk wielkanocny w supermarkecie Richmond
Klient z Christchurch powiedział, że „był w kolejce przez 1,5 godziny”, ponieważ miał dużą rodzinę i robił supermarket.
Inny klient był w supermarkecie Pak’n Save w Blenheim, kiedy zepsuły się komputery. Czekał ponad godzinę, zanim wstał.
„Kiedy tam dotarłem, zauważyłem, że niektóre przedmioty, które zeskanowali, nie mają reklamowanych promocji” – powiedział klient. „Postanowiłem zostawić mój wózek pełen jedzenia i wyjechać”.
Utknąłeś na korytarzu? E-mail [email protected]
Powiedział[فوودستفس]Był po prostu[سوث آيلاند]Sklepy, których dotyczy problem.
„Naprawdę chcielibyśmy przeprosić klientów, którzy próbowali robić zakupy w tym czasie, wiemy, że wyłączenie systemu jest niedogodnością” – napisano w oświadczeniu.
Artykuły spożywcze potwierdziły, że problem ten nie był spowodowany cyberatakiem. „To był tylko problem z konserwacją IT, który nieumyślnie zdestabilizował środowisko sklepu internetowego”.
Pracownicy Nelson New World potwierdzili, że ich firma nie działała późnym popołudniem. Skontaktowano się z kupującym rzeczy Powiedzieli, że klienci zostali poproszeni o pozostawienie wózków i powrót później, aby za nie zapłacić.
Powiedziała, że pracownicy zaoferowali czekającym kawałek czekolady i byli bardzo cicho.
Kupujący w New World Windsor w Invercargill powiedział, że pracownicy zamykali drzwi, gdy komputery się zepsuły.
„Robiłem zakupy i było kilka reklam o problemach z kasami, ale tak naprawdę nie słuchałem i dopiero kiedy dotarłem do kasy, była bardzo duża kolejka – około trzy razy [normal] rozmiar.
„To nasz jedyny supermarket [and] Jest najmilszym personelem supermarketu, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Personel był pomocny, a klienci go przekroczyli. Robiliśmy supermarket, więc naturalnie poszliśmy z operatorami do okienek. Nasze pozycje zostały wyczyszczone, ale między każdą z nich było około jednej minuty.”
Dyrektor generalny Gorilla Technology Spain i przyszły Paul powiedział, że wada jest „bardzo znacząca”.
„To, co zwykle dzieje się z tego typu instytucjami, to to, że wykonują dużą część testów, zanim wprowadzą zmiany w swoich systemach. Hiszpania powiedziała, że w tym przypadku wydaje się, że testowanie nie wystarczyło i zapłacą za to pod względem utracony interes.
„Ludzie zamierzali konkurować, a podstawowe produkty z South Island miałyby wściekłych franczyzobiorców, którzy uznali, że ich sklepy nie mogą funkcjonować i na to liczą.
„Dziś będą trochę sfrustrowani, ale jest to jedno z zagrożeń związanych z technologią. Przynajmniej uruchomili ponownie, a przynajmniej nie jest to incydent związany z cyberbezpieczeństwem”.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”