Mokry podjazd pod górę kręci się nierówno w Fordzie Ranger Raptor, a kierowca w jakiś sposób go ratuje

Mokry podjazd pod górę kręci się nierówno w Fordzie Ranger Raptor, a kierowca w jakiś sposób go ratuje

Jeśli kiedykolwiek jeździłeś Fordem Ranger Raptor na mokrej nawierzchni, dobrze znasz pojęcie, że rzadko masz przyczepność.

Więc nie myśl o kierowcy Forda Rangera Raptor biorący udział w wyścigu górskim w Afryce Południowej… na mokrej nawierzchni. to jest niewiarygodne migawka wideo Pokazuje, jak to wszystko się potoczyło.

Kierowca okrąża prawy zakręt w oczekiwaniu na następny zakręt, kiedy Ranger Raptor wjeżdża na bok w porośniętą trawą i drzewami ścianę.

Aby uzyskać więcej wiadomości i filmów z branży motoryzacyjnej, sprawdź Motoryzacja >>

W jakiś sposób kierowca dogania sanki, zanim czołg Ranger Raptor sfrunie w przeciwnym kierunku na trawę, gdzie kierowca ponownie go złapie!

dostarczone kredyt: Carberta
dostarczone kredyt: Carberta
dostarczone kredyt: Carberta

Nie jest jasne, czy to umiejętności kierowcy, czy też dobra kontrola stabilności utrzymywały samochód pod kontrolą. Podczas poślizgu można zobaczyć implementacje pedału hamulca, które są obsługiwane przez kierowcę lub system kontroli stabilności, który pozwala na znacznie większą możliwość poślizgu w trybie Baja.

Widzieliśmy już wiele wypadków Ranger Raptors na mokrych drogach, a kierowcy nie doceniali braku przyczepności oferowanej przez standardowe opony BF Goodrich KO2, które dobrze spisują się na drodze, ale nie tak dobrze w terenie.

Wyjątkowo w Ranger Raptor, gdy wszystkie systemy wspomagające kierowcę są wyłączone, nie ma dalszej ingerencji w kontrolę stabilności.

W innych modelach Ranger, nawet przy wyłączonej kontroli stabilności, system zapobiegający przewróceniu pozostaje zawsze aktywny.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *