Pasażerka podobno traktowała swoje futrzane dziecko jak prawdziwe dziecko podczas lotu Delta do Atlanty. Zdjęcie / Unsplash
Większość właścicieli zwierząt dokłada wszelkich starań, aby zadbać o swoje zwierzęta.
Jeśli chodzi o ludzi i ich zwierzęta, często nie chodzi o to, co dla nich zrobisz, ale o to, czego nie zrobisz.
W przypadku jednego pasażera American Airlines wydaje się, że ten ostatni nie obejmuje karmienia piersią.
Zrzut ekranu, który wydaje się być systemem wiadomości pilota, stał się wirusowy, wskazując, że pasażerka lotu Delta Air DL1360 lecącego do Atlanty zaczęła karmić piersią swoją kotkę i odmówiła zaprzestania karmienia pomimo wielokrotnych próśb załogi.
„Pax (pasażer) w (miejsce) 13A karmi kotkę piersią i nie zwróci kota przewoźnikowi na żądanie FA (stewardesa), stwierdza notatka ACARS.
Pilot poprosił zespół naziemny Delta Redcoat, aby spotkał się z klientem po wylądowaniu i udzielił jej nagany.
Według źródła internetowego skontaktowano się z przewoźnikiem w celu uzyskania komentarza w celu potwierdzenia, czy wypadek miał miejsce.
Delta zaostrzyła przepisy dotyczące zwierząt wspierających emocjonalnie w ciągu ostatnich kilku lat po tym, jak odnotowała 84-procentowy wzrost liczby wypadków.
Jednak inaczej niż w tym przypadku zwierzę zazwyczaj się zachowuje.
Pasażerowie nadal mogą wnosić do kabiny własne psy i kocięta, ale muszą pozostać w budce pod przednim siedzeniem przez cały lot.
Obejmuje to dodatkowe opłaty dla klientów.
Wyrażenie „emocjonalnie wspierający” było szeroko interpretowane przez lata, a w oświadczeniu Delta powiedziała, że widziała „zrelaksowane indyki, szybujące oposy znane jako szybowce cukrowe, węże, pająki i inne” zabierane na samoloty.
Jednym z najpopularniejszych postów jest kaczka wsparcia emocjonalnego Danielle, która towarzyszyła 37-letniej kobiecie z zespołem stresu pourazowego podczas lotu w 2016 roku.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”