Marka stacji paliw osiągnęła nowy kamień milowy w swojej sieci detalicznej po otwarciu w zeszłym tygodniu czterech nowych placówek.
Moya osiągnęła nowy kamień milowy w swojej sieci sprzedaży detalicznej paliw przy stałym wzroście w Polsce. Marka stacji paliw otworzyła w zeszłym tygodniu cztery nowe lokalizacje, co daje łącznie 381 punktów w całym kraju.
Nowe stacje znajdują się w Jaszczurowej, Bestwinie, Woli Przedborskiej i Przemyślu. To kolejny krok w strategii zrównoważonego rozwoju firmy, finansowany przez firmę Anwim SA, jej właściciela i operatora sieci. Firma osiągnęła tempo wzrostu kilkudziesięciu nowych placówek rocznie, a do końca 2024 r. ma osiągnąć łącznie 500 placówek.
Obecnie Moya jest jedyną dostępną marką Polska Posiada trzy różne typy stacji: zwykłą, która obejmuje punkt kompleksowej obsługi i kawiarnię Moya; Automatyczny, który jest przeznaczony wyłącznie dla flot i samoobsługi; oraz Express, format oferujący alternatywy dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Oprócz wzrostu, Moya wprowadziła zniżki na paliwo do 30 centów za litr na swoich stałych stacjach i 20 centów na swoich ekspresowych stacjach samoobsługowych. Zniżka nie podlega żadnym warunkom, a klienci muszą tylko wpisać kod 0710, aby zatankować w obliczu rosnących cen z powodu europejskiego kryzysu energetycznego.
Powiązane treści
Omówić