Dostarczone
My Food Bag rozszerzyła swoją ofertę produktów, aby zachęcić klientów do częstego składania zamówień.
My Food Bag zanotował wyższy niż oczekiwano całoroczny zysk przed wejściem na giełdę, ponieważ więcej osób przestawiło się na zakupy online podczas pandemii Covid-19 i zaoferowało klientom więcej opcji w swoim asortymencie.
Firma produkująca narzędzia do posiłków podała, że jej zyski spadły o 70 procent do 2,4 miliona dolarów w roku kończącym się pod koniec marca, wyprzedzając oczekiwania zysku w wysokości 800 000 dolarów. Zysk zmniejszył się o 14,1 mln USD w kosztach związanych z notowaniem go na giełdzie NZX w marcu.
My Food Bag wykorzystał popyt na wygodną żywność i zdrowy tryb życia, a także przejście na zakupy online w następstwie pandemii Covid-19. Firma dostarczyła w zeszłym roku 4,8 miliona posiłków, o 23 procent więcej niż w roku poprzednim, i zwiększyła średnią wartość zamówienia z 1,80 USD do 124,40 USD.
Firma produkująca narzędzia do posiłków rozszerzyła swoją ofertę produktów, aby zapewnić klientom więcej opcji i skłonić ich do częstszego składania zamówień. Przychody firmy wzrosły o 24 procent do 190,7 mln USD, przewyższając oczekiwania na poziomie 189,5 mln USD.
Czytaj więcej:
* Analitycy twierdzą, że cena akcji My Food Bag wróci do normy
* My Food Bag otrzymała wyśmienitą ocenę od Jarden, która zakłada cenę akcji 1,90 USD
* Cena akcji My Food Bag spadła z powodu „szerszej słabości rynku”
Marża zysku firmy wzrosła do 15,2 procent z 10,6 procent rok wcześniej, wyprzedzając prognozę o 15 procent. Korzyści przypisano usprawnieniom w łańcuchu dostaw po przeprowadzeniu audytu.
Rzeczy
Usługi subskrypcji obiecują ułatwić życie biednym konsumentom.
„To był pracowity początek roku” – powiedział prezes Tony Carter. Obroty i operacje w pierwszych siedmiu tygodniach roku budżetowego 2022 były zgodne z oczekiwaniami.
„Wprowadziliśmy Bargain Box i ulepszoną aplikację na iOS, a także zapewniamy wysokie marże zysku dzięki ciągłemu ulepszaniu naszego łańcucha dostaw”.
Carter potwierdził oczekiwania firmy dotyczące zysku w wysokości 20,1 miliona dolarów w tym roku.
W ciągu trzech miesięcy do końca marca, czwartego kwartału ubiegłego roku, liczba klientów o dużej wartości, którzy składali co najmniej 20 zamówień rocznie, wzrosła o 20 proc. Firma podała, że ci klienci w ubiegłym roku wygenerowali ponad 55 procent przychodów, a ich marża zysku rosła.
My Food Bag spodziewa się podzielić możliwościami strategicznego rozwoju na dorocznym spotkaniu w sierpniu. Firma wcześniej wskazywała, że może rozszerzyć swoją ofertę na inne kategorie poza żywnością lub rozszerzyć ofertę pakietów posiłków na sklepy spożywcze lub wioski emerytów.
Moja torba na jedzenie Akcje zostały sprzedane w ramach pierwszej oferty publicznej Za 1,85 USD, co było priorytetem dla klientów i pracowników. Akcje nie osiągnęły ceny kupna od notowania w marcu, po obrocie pomiędzy 1,40 USD a 1,76 USD.
Akcje zamknęły się 4,7 procent do 1,42 USD. Wartość firmy wynosi 344 miliony dolarów, w porównaniu z 450 milionami dolarów w momencie notowania.
Spółka powtórzyła, że spodziewa się wypłaty dywidendy akcjonariuszom w grudniu, po wyniku za I półrocze. Oczekuje, że w tym roku wypłaci 16 milionów dolarów dywidendy, z czego 40 procent przypada na pierwszą połowę. W zeszłym roku wypłaciła dywidendę w wysokości 13,3 mln USD obecnym akcjonariuszom przed wejściem na giełdę, w porównaniu z 8,4 mln USD rok wcześniej.