Rozpieszczanie się może oznaczać wiele rzeczy, jeśli chodzi o kupno samochodu. Czy możesz sobie wyobrazić niesamowity luksus? Co powiesz na bardzo lekką grę na torze?
A w przypadku zwycięzcy w tej kategorii — co powiesz na roztapiającą twarz wydajność z przeciwną podbiegunową zdolnością do zachowywania się jak normalny, normalny, codzienny samochód w mieście?
Tak, dokładnie to Porsche 911 Turbo Oferty – Całkowicie niesamowite przyspieszenie i możliwości wewnętrznego pokonywania zakrętów, aby zmienić układ organów, wszystko zapakowane w opakowanie, w którym możesz rozkoszować się mleczarnią, jeśli chcesz upiec.
911 Turbo to luksusowy SUV, który jest wyrafinowany i wygodny, ale może stać się absolutnie brutalny za naciśnięciem przycisku. No cóż, to właściwie chwyt szczypty, ale masz pomysł – wrzuć go do Sports lub Sports + i napina się jak dziki kot przygotowujący się do skoku. Trzymaj przepustnicę, a świat wokół ciebie się stopi.
Czytaj więcej:
* Największe historie samochodowe 2021 r. (część 1)
* Największe historie samochodowe 2021 r. (część 2)
* Porsche zbudowało już nadmuchiwanego łabędzia 911
* Test drogowy: Porsche 911 Targa 4S
911 Turbo rozpędza się do 100 km/h ze startu zatrzymanego w 2,8 sekundy, co niewątpliwie robi wrażenie, ale to nie samo przyspieszenie jest najbardziej zauważalną częścią Turbo, ale raczej bezwzględna natura – każda zmiana biegu, każdy zakręt zjazd i każdy zakręt Prawie punkt w jego zakresie obrotów ujawnia nieustanny przypływ mocy, który nadchodzi, dopóki nie wystartujesz. I odejdzie, bo jest odważniejsza niż kiedykolwiek.
Tak, to AWD, coś, co tradycyjnie pozbawia 911 wiele z jego ekscytującej zabawy, ale agresywna agresywność dostarczania mocy Turbo i rozsądne programowanie przez inżynierów Porsche nadaje mu przyjemne poczucie tylnego odchylenia, co pozwala na mnóstwo czasu na grę machanie ogonem przed powtórką. Delikatnie kontroluj rzeczy.
Ale ta „duża i wygodna” część, o której wspomniałem wcześniej, jest prawdopodobnie najbardziej imponującą częścią pakietu 911 Turbo – silnik jest posłuszny i łatwy w zarządzaniu przy niskich obrotach, a jakość jazdy jest również absurdalnie dobra, jak na coś, co może przekazać splendor twojego samochodu dzięki siły przyspieszenia, które mogą być generowane przez róg.
Sposób, w jaki Porsche zdołał oswoić coś tak brutalnego, że jest w stanie poradzić sobie również z codziennymi dojazdami do pracy, wkrótce stanie się czarną magią, a nie tylko niesamowitą inżynierią.
Ale tak się stało, a rezultatem jest naprawdę świetny samochód, który nie powinien po prostu być w stanie tak łatwo zarysować obu przeciwnych swędzeń, ale tak się dzieje.
Jasne, 911 Turbo kosztuje 345 000 USD i kilka zmian, ale psujesz się tutaj, prawda? Możesz też zrobić to poprawnie.
Drugie miejsce: Mercedes-Benz Klasy S.
Flagowa Klasa S od Mercedes-Benz Zawsze był liderem, jeśli chodzi o absolutny luksus w połączeniu z niesamowitą najnowocześniejszą technologią i najnowszymi wielostopniowymi korbami redundancyjnymi.
Dziwne wydaje się opisywanie samochodu, który kosztuje od 215 000 do 297 500 dolarów jako „niesamowity stosunek jakości do ceny”, ale sam poziom luksusu i technologii zapakowany w Klasę S również spełnia to zadanie.
Pomyśl o Klasie S jak o skórzanym salonie, który sam może prowadzić (jeśli jest to dozwolone, to znaczy…) i jesteś bliski zrozumienia tego, co widziałeś, zbliżając się do uzyskania wszechstronnych zaszczytów ta klasa.
Ale fajnie jest też jeździć samemu, ponieważ Klasa S ma zaskakująco zwinną naturę jak na coś tak dużego, podczas gdy „początkowe” pakiety S 450 prawdopodobnie najlepszy silnik, jaki dziś Mercedes-Benz – absolutnie wspaniały, 3-litrowy twin-turbo Prosty sześciokąt, który również jest podłączony do systemu mild hybrid 48V i jest dobry dla 270 kW i 500 Nm.
Głęboko imponująca i naprawdę charakterystyczna, Klasa S rozpieszcza Cię we właściwy sposób i byłaby idealną alternatywą, gdyby 911 Turbo nie było Twoją rzeczą.
Pozostali konkurenci
Inne samochody, które rywalizowały z nami o nasz wybór, aby się rozpieszczać, zawierały oczywiste, takie jak luksusowy luksus, ale brutalnie szybki. Mercedes AMG GLS 63, ten Konkurs BMW M5 i Mercedes-AMG E 63 S. Łączy luksus i brutalne osiągi w postaci tradycyjnego sedana, a dla opcji bardziej budżetowej, fantastyczną przyjemność. Toyota GR Yaris.
Będzie to jednak jedna z niespodzianek Hyundai Ioniq 5Co przeniosło i tak już imponujący poziom jakości koreańskiej firmy na inny poziom i było zaskakująco luksusowym doświadczeniem podobnym do samochodu, zwłaszcza w górnej części jego spektrum cenowego.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”