Najlepszy samochód do zepsucia: Porsche 911 Turbo

Najlepszy samochód do zepsucia: Porsche 911 Turbo

Rozpieszczanie się może oznaczać wiele rzeczy, jeśli chodzi o kupno samochodu. Czy możesz sobie wyobrazić niesamowity luksus? Co powiesz na bardzo lekką grę na torze?

A w przypadku zwycięzcy w tej kategorii — co powiesz na roztapiającą twarz wydajność z przeciwną podbiegunową zdolnością do zachowywania się jak normalny, normalny, codzienny samochód w mieście?

Tak, dokładnie to Porsche 911 Turbo Oferty – Całkowicie niesamowite przyspieszenie i możliwości wewnętrznego pokonywania zakrętów, aby zmienić układ organów, wszystko zapakowane w opakowanie, w którym możesz rozkoszować się mleczarnią, jeśli chcesz upiec.

Szybkość topienia mózgu, obsługa maszynki do golenia i codzienna praktyczność?  Możesz mieć to wszystko – nazywa się Porsche 911 Turbo.

Damien O’Carroll/Personel

Szybkość topienia mózgu, obsługa maszynki do golenia i codzienna praktyczność? Możesz mieć to wszystko – nazywa się Porsche 911 Turbo.

911 Turbo to luksusowy SUV, który jest wyrafinowany i wygodny, ale może stać się absolutnie brutalny za naciśnięciem przycisku. No cóż, to właściwie chwyt szczypty, ale masz pomysł – wrzuć go do Sports lub Sports + i napina się jak dziki kot przygotowujący się do skoku. Trzymaj przepustnicę, a świat wokół ciebie się stopi.

Czytaj więcej:
* Największe historie samochodowe 2021 r. (część 1)
* Największe historie samochodowe 2021 r. (część 2)
* Porsche zbudowało już nadmuchiwanego łabędzia 911
* Test drogowy: Porsche 911 Targa 4S

911 Turbo rozpędza się do 100 km/h ze startu zatrzymanego w 2,8 sekundy, co niewątpliwie robi wrażenie, ale to nie samo przyspieszenie jest najbardziej zauważalną częścią Turbo, ale raczej bezwzględna natura – każda zmiana biegu, każdy zakręt zjazd i każdy zakręt Prawie punkt w jego zakresie obrotów ujawnia nieustanny przypływ mocy, który nadchodzi, dopóki nie wystartujesz. I odejdzie, bo jest odważniejsza niż kiedykolwiek.

Wraz z pojawieniem się całkowicie elektrycznego Taycana Turbo z turbodoładowaniem na horyzoncie, znaczek turbo oznacza teraz

Damien O’Carroll/Personel

Wraz z debiutem całkowicie elektrycznego Taycana Turbo z turbodoładowaniem na horyzoncie, znaczek turbo oznacza teraz zamiast tego „twarz topi osiągi”.

Tak, to AWD, coś, co tradycyjnie pozbawia 911 wiele z jego ekscytującej zabawy, ale agresywna agresywność dostarczania mocy Turbo i rozsądne programowanie przez inżynierów Porsche nadaje mu przyjemne poczucie tylnego odchylenia, co pozwala na mnóstwo czasu na grę machanie ogonem przed powtórką. Delikatnie kontroluj rzeczy.

READ  Toyota NZ podekscytowana nowymi samochodami elektrycznymi

Ale ta „duża i wygodna” część, o której wspomniałem wcześniej, jest prawdopodobnie najbardziej imponującą częścią pakietu 911 Turbo – silnik jest posłuszny i łatwy w zarządzaniu przy niskich obrotach, a jakość jazdy jest również absurdalnie dobra, jak na coś, co może przekazać splendor twojego samochodu dzięki siły przyspieszenia, które mogą być generowane przez róg.

Sposób, w jaki Porsche zdołał oswoić coś tak brutalnego, że jest w stanie poradzić sobie również z codziennymi dojazdami do pracy, wkrótce stanie się czarną magią, a nie tylko niesamowitą inżynierią.

Pomimo ekranu dotykowego i cyfrowego wyświetlacza, wnętrze 911 Turbo jest bardzo tradycyjne.  Tak jak powinno być.

Damien O’Carroll/Personel

Pomimo ekranu dotykowego i cyfrowego wyświetlacza, wnętrze 911 Turbo jest bardzo tradycyjne. Tak jak powinno być.

Ale tak się stało, a rezultatem jest naprawdę świetny samochód, który nie powinien po prostu być w stanie tak łatwo zarysować obu przeciwnych swędzeń, ale tak się dzieje.

Jasne, 911 Turbo kosztuje 345 000 USD i kilka zmian, ale psujesz się tutaj, prawda? Możesz też zrobić to poprawnie.

Drugie miejsce: Mercedes-Benz Klasy S.

Nie ma rzeczy bardziej luksusowych niż Mercedes-Benz Klasy S. Z wyjątkiem wersji Mercedes-Maybach...

Damien O’Carroll/Personel

Nie ma rzeczy bardziej luksusowych niż Mercedes-Benz Klasy S. Z wyjątkiem wersji Mercedes-Maybach…

Flagowa Klasa S od Mercedes-Benz Zawsze był liderem, jeśli chodzi o absolutny luksus w połączeniu z niesamowitą najnowocześniejszą technologią i najnowszymi wielostopniowymi korbami redundancyjnymi.

Dziwne wydaje się opisywanie samochodu, który kosztuje od 215 000 do 297 500 dolarów jako „niesamowity stosunek jakości do ceny”, ale sam poziom luksusu i technologii zapakowany w Klasę S również spełnia to zadanie.

Pomyśl o Klasie S jak o skórzanym salonie, który sam może prowadzić (jeśli jest to dozwolone, to znaczy…) i jesteś bliski zrozumienia tego, co widziałeś, zbliżając się do uzyskania wszechstronnych zaszczytów ta klasa.

Klasa S jest wypełniona niesamowitą technologią i niesamowitym luksusem.

Damien O’Carroll/Personel

Klasa S jest wypełniona niesamowitą technologią i niesamowitym luksusem.

Ale fajnie jest też jeździć samemu, ponieważ Klasa S ma zaskakująco zwinną naturę jak na coś tak dużego, podczas gdy „początkowe” pakiety S 450 prawdopodobnie najlepszy silnik, jaki dziś Mercedes-Benz – absolutnie wspaniały, 3-litrowy twin-turbo Prosty sześciokąt, który również jest podłączony do systemu mild hybrid 48V i jest dobry dla 270 kW i 500 Nm.

READ  Koronawirus: pandemia Covid-19 zmieniła menedżerów dużych firm farmaceutycznych w miliarderów

Głęboko imponująca i naprawdę charakterystyczna, Klasa S rozpieszcza Cię we właściwy sposób i byłaby idealną alternatywą, gdyby 911 Turbo nie było Twoją rzeczą.

Pozostali konkurenci

Potężna konkurencja BMW M5 to solidna mieszanka zwycięzcy i drugiego miejsca i byłaby dobrym kompromisem...

Nil Peugeot / Personel

Potężna konkurencja BMW M5 to solidna mieszanka zwycięzcy i drugiego miejsca i byłaby dobrym kompromisem…

Inne samochody, które rywalizowały z nami o nasz wybór, aby się rozpieszczać, zawierały oczywiste, takie jak luksusowy luksus, ale brutalnie szybki. Mercedes AMG GLS 63, ten Konkurs BMW M5 i Mercedes-AMG E 63 S. Łączy luksus i brutalne osiągi w postaci tradycyjnego sedana, a dla opcji bardziej budżetowej, fantastyczną przyjemność. Toyota GR Yaris.

Będzie to jednak jedna z niespodzianek Hyundai Ioniq 5Co przeniosło i tak już imponujący poziom jakości koreańskiej firmy na inny poziom i było zaskakująco luksusowym doświadczeniem podobnym do samochodu, zwłaszcza w górnej części jego spektrum cenowego.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *