Podczas gdy niektórzy pracownicy wracają do biura od miesięcy, inni nadal pracują zdalnie (a niektórzy z nas nigdy nie mieli biur). Popularną opcją stały się również mieszane harmonogramy pracy, w których pracownicy dzielą swój czas między dom i pracę. Aby zaspokoić potrzeby osób, które są w ciągłym ruchu w biurze i poza nim, Kalendarz Google udostępnia nowy sposób informowania współpracowników, kiedy i gdzie pracujesz.
Od 30 sierpnia możesz Zaznacz lokalizacje i godziny otwarcia W kalendarzu, aby pomóc pracodawcom na bieżąco informować o stanie Twojej aktywności. To nie tylko prosty przełącznik – Google uwzględniło go w System planowania już wdrożony Aby poprawić codzienną rutynę. Możesz przełączać się między główną lokalizacją biura, swoim domem, Nieoznaczonym i „Innym miejscem”, aby dodać nowy język do miksu.
Tylko administrator będzie mógł ustawić lokalizację głównego biura, ale resztę ustawień możesz dostosować samodzielnie. Pełna kontrola nad standardowym harmonogramem znajduje się w menu ustawień, ale określone lokalizacje można przełączać bezpośrednio z samego kalendarza.
Administratorzy mogą rozpocząć konfigurowanie funkcji dla swojego miejsca pracy od dzisiaj, chociaż może minąć do 15 dni, zanim te opcje staną się dostępne. Pracownicy będą mogli uzyskać dostęp do harmonogramów 30 sierpnia, ale podobnie jak w przypadku narzędzi do zarządzania, może wystąpić opóźnienie, ponieważ Google udostępnia je wszystkim. Te narzędzia są dostępne tylko dla niektórych użytkowników Google Workspace i G Suite, więc koniecznie zapoznaj się z pełną listą Dostępność tutaj.