Najnowsza zwariowana sztuczka marketingowa Diablo 4? Świadczą usługi sprzątania

Najnowsza zwariowana sztuczka marketingowa Diablo 4?  Świadczą usługi sprzątania

Diablo 4Otwarta beta rozpocznie się w ten weekend, otwierając okres testowy dla każdego, kto chce zagrać – Nie ma potrzeby kanapki KFC Double Down. Zawsze jest miejsce na sponsoring przez inną firmę, więc deweloper Blizzard Entertainment wymienia KFC na pinezkę Home Service. To mecz marketingowy w piekle?

Oto oferta. Blizzard i Thumbtack ustępują 20 000 dolarów na usługi Diablo 4 Gracze mogą odrabiać lekcje podczas otwartego weekendu beta. Potrzebujesz umycia domu? Masz meble IKEA do zebrania? Okna wymagają czyszczenia? Blizzard sobie z tym poradzi – a raczej zapłacą ci za zatrudnienie kogoś, kto to zrobi. 20 000 $ jest podzielone na 200 $ nagród dla 1000 osób.

To plan marketingowy, który musi zadziałać! Nie znam docelowej grupy demograficznej Diablo 4, ale na podstawie tego daru ośmielam się zgadywać, że osób powyżej 30 roku życia jest spora liczba. Możemy nie być w wieku 30 lat, aby wziąć udział Diablo 4 Prezent z KFC (zgaga) Ale prezent z pinezki odnosi się bezpośrednio do stale rosnącej listy (niesprawiedliwych) obowiązków dorosłych.

Domowy biznes czy nie, coś mi mówi, że go nie brakuje Diablo 4 gracze. Blizzard udostępnił w poniedziałek Ponad milion osób osiągnęło poziom 20 w zeszły weekend. Teraz w koszu zostało dużo prania.

Czytaj więcej

READ  Pierwsze testy porównawcze: to prędkość nowego Snapdragona 8 Gen 1

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *