Nando został powołany podczas oferty darmowej dostawy

Nando został powołany podczas oferty darmowej dostawy
Klienci Nando przesuwają promocję

Ricky Wilson/Personel

Klienci Nando skrytykowali promocję „darmowej dostawy” sieci, powołując się na wysokie ceny dostarczanych towarów. (obraz pliku)

łańcuch kurczaka Nando To najnowszy biznes spożywczy, który denerwuje klientów, żądając wyższych cen za produkty, które są dostarczane „za darmo”.

Rozproszeni miłośnicy kurczaków szybko zwrócili uwagę na zawyżone ceny po tym, jak Nando reklamował swoją ofertę bezpłatnej dostawy na swojej stronie na Facebooku.

Jeden z klientów zauważył, że „trochę przesadą byłoby powiedzieć „darmowa dostawa”, ale potem przecenić wszystkie produkty do dostawy w porównaniu z odbiorem”, podczas gdy inny powiedział, że promocja była „naprawdę bardzo, bardzo nieszczera”.

Skargi pojawiają się po zbadaniu przez konsumenta z Nowej Zelandii mylących cen dostaw Wiele barów szybkiej obsługi zwiększa koszt każdej pozycji w zamówieniu klienta, jeśli jest ona dostarczanaJak również naliczanie opłat za dostawę.

Czytaj więcej:
* Uber Eats zakazy szkolne ze względu na ochronę środowiska
* Skarga Komisji Handlu Nowej Zelandii do konsumentów dotycząca ukrytych kosztów dostawy żywności
* Czy to naprawdę zniżka? Konsument z NZ twierdzi, że promocje supermarketów są oferowane częściej

Strażnik powiedział, że restauracje ryzykują naruszenie Ustawy o uczciwym handlu, naliczając klientom dodatkowe opłaty za każdy dostarczony przedmiot, i złożył formalną skargę do Komisji Handlu.

Większość osób w wieku od 18 do 26 lat nie potrafi odpowiedzieć na te proste pytania dotyczące prawa konsumenckiego. (Film opublikowany po raz pierwszy 25 września 2021 r.)

„W lipcu powiedzieliśmy, że firmy powinny z góry informować o dodatkowych opłatach za dostawę, aby klient mógł podjąć świadomą decyzję” – powiedziała rzeczniczka Consumer NZ Gemma Rasmussen.

„Od tego czasu słyszeliśmy, że Nando czasami oferuje „darmową dostawę” jako funkcję, ale przedmioty będą kosztować więcej, jeśli zostaną dostarczone. Trudno zrozumieć, w jaki sposób dostawa jest bezpłatna”.

READ  NZ Post przygotowuje się do zwiększenia zakupów online, spodziewane są pewne opóźnienia

W odpowiedzi Nando powiedział, że wysoka cena dostarczonych towarów pomogła pokryć koszty i opłaty związane z firmami kurierskimi.

Powiedziała, że ​​jest to „powszechna praktyka” w branży, a klienci byli zachęcani do upewnienia się, że wybrali dostawę przed wyborem produktów, aby podana cena była dokładna.

Consumer NZ wszczęła dochodzenie w sprawie cen sieci fast foodów po skargach od klientów. Okazało się, że Pizza Hut i Domino’s zwiększyły koszt każdego dostarczonego produktu w zamówieniu klienta.

Firma Domino’s dodała od tego czasu informacje na swojej stronie internetowej, aby poinformować klientów, że naliczył opłatę za dostawę w wysokości 6%. Wysłała również wiadomość e-mail do klientów w swojej bazie danych, informując ich o opłatach.

Kentucky, Pizza Hut, Carls Jr., Taco Bell, wszyscy to prowadzą Marki restauracjidodali „cennik” do swoich warunków.

Ceny ofertowe mogą się różnić w zależności od dostawy i odbioru ze względu na różne koszty i charakter tych usług. Koszt dostawy jest rejestrowany zarówno w cenie katalogowej, jak i w opłacie za usługę”, jak stwierdza paragraf.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *