Potwierdzono, że Hyundai pracuje nad drugą maszyną, po Santa Cruz w Ameryce Północnej, i nie będzie pracowała na spalaniu.
Thomas Chimera, wiceprezes Hyundai ds. produktów i strategii, powiedział australijskiej gazecie: lider Strona internetowa, która nic nie została potwierdzona, „aby rozpocząć opracowywanie pojazdów na silniku skutera śnieżnego [petrol or diesel-engined] Podstawa jest bez znaczenia”.
„Przeprowadziłem wiele rozmów z rynkiem australijskim i wiem, że jest na niego ogromne zapotrzebowanie [a ute] I naprawdę to szanuję.
„W tym przypadku również musimy zmienić sposób myślenia i obsługi samochodu elektrycznego [EV].
Czytaj więcej:
* Hyundai prezentuje dwie nowe koncepcje N.
* Kia zobowiązuje się do dwóch całkowicie elektrycznych urządzeń do 2027 roku
* Hyundai zabija rozwój nowego silnika wysokoprężnego
„To dla nas inna klasyfikacja i inna misja. Waga, rozmiar, aerodynamika, pochodzenie i wrażenia użytkownika. Nie jest łatwo to wszystko ogarnąć, ale mamy już pomysły, jak to zrobić – ale nic nie zostało ustalone”.
Szanse, że Hyundai zaprojektowany tak, aby wytrzymać nowo zaktualizowaną Toyotę Hilux i Forda Rangera, zależą nie tylko od uzasadnienia biznesowego, ale także od tego, jak wiele innowacji firma może wyczarować na rynku.
„Wspomniała wcześniej, że jest także liderem, próbując rzeczy, wyznaczając trendy, tworząc trendy i dostrzegając szanse, a nie tylko ryzyko” – powiedział Schemera Drive.
Wymagałoby to również odróżnienia od nadchodzących modeli Kia, siostrzanej marki Hyundaia. Wcześniej w 2022 roku Kia ujawniła swoją mapę drogową do 2030 roku, W skład których wchodziły dwie całkowicie elektryczne jednostki najpóźniej do 2027 roku.
Jeden będzie dedykowanym elektrycznym pickupem, a drugi będzie „strategicznym modelem dla rynków wschodzących”.
Marka nie podaje żadnych informacji na temat żadnego z tych pojazdów, ale może być oparty na dużym SUV-ie EV9, który ma być flagowym pojazdem elektrycznym marki.
EV9 pojawi się w 2023 roku, z zasięgiem 540 km, szybkim ładowaniem i czasem od 0 do 100 km/h wynoszącym pięć sekund. Miejmy nadzieję, że Kia zyskuje nieco większy zasięg dla podłużnic, biorąc pod uwagę, jak trudny może być zasięg jazdy czołgu (co oczywiście dotyczy każdego pojazdu, nie tylko pojazdów elektrycznych).
Istnieje duża szansa, że Hyundai użyje powiązanej Kii jako swojej bazy, co oznacza, że będzie musiał znaleźć tę innowację projektową. Jeśli zdecydujesz się na sprzedaż pod marką Ioniq, Może wyglądać naprawdę niesamowicie…prawda elektroniczna ciężarówkaPrawdopodobnie?
„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.