Nawet Apple TV+ myśli teraz o reklamach

Nawet Apple TV+ myśli teraz o reklamach

Aktualności: jabłko Jest to kolejne narzędzie do przesyłania strumieniowego, które wejdzie w trend wideo z reklamami (AVOD). Firma rozważa uruchomienie reklam Apple Telewizja + Już w 2023 r. informuje Digiday.

W końcu dlaczego nie? Dlaczego nie umieścić Apple TV+ w stosie AVOD, zwłaszcza jeśli robi to każdy inny duży odtwarzacz strumieniowy? Nawet marki, które historycznie mają niechęć do reklamy, lubią HBO A Netflix Zrobiłeś miejsce na reklamy, więc krok Apple będzie przebiegał płynniej.

  • Jak więc reklamy wpasują się w model monetyzacji AppleTV+? Usługa przesyłania strumieniowego kosztuje obecnie 4,99 USD miesięcznie, więc trudno wyobrazić sobie tańszą subskrypcję, chyba że usługa zdecyduje się na uruchomienie bezpłatnej opcji z reklamami – co miałoby sens, biorąc pod uwagę stosunkowo niewielką bazę użytkowników (38,7 mln widzów w USA) w porównaniu z innymi banerami.
  • Ale Apple w pełni pracuje też nad marką „treści premium”. może wdrożyć Disney +– Drogie podwyżki cen za subskrypcję bez reklam i ofertę poziomów z reklamami za obecną wartość 4,99 USD.
  • Apple TV+ ma również wiele przyjaznych dla marki i nagradzanych programów, takich jak „Ted Lasso I „poranne show” W swoim repertuarze, którego marketerzy z pewnością będą chcieli się pozbyć.

Nie chodzi tylko o emisję reklam: Zdobywanie reklam Apple TV+ może wydawać się wyraźnym domino, które wpisuje się w najnowszy trend, ale ambicje reklamowe Apple wykraczają daleko poza nadawanie.

  • Od prezentacji Przejrzystość śledzenia aplikacji (ATT), polityka śledzenia włączania, która szkodzi zdolności platform do reklamowania się w systemie iOS (i kosztuje firmy takie jak Meta 10 miliardów dolarów), działalność reklamowa Apple gwałtownie wzrosła.
  • W 2022 r. przychody Apple z reklam będą łączne 4,14 miliarda dolarów prawie w całości z Szukaj reklamy Na Sklep z aplikacjamigdzie Więcej miejsc docelowych reklam Został ustawiony po raz pierwszy. Jej entuzjazm reklamowy sięga do Mapy, książki i podcastyA teraz telewizja. Mając własną infrastrukturę reklamową, Apple może nawet nie musieć ponosić dodatkowych kosztów, aby znaleźć partnera w zakresie technologii reklamowych, takiego jak Netflix i Disney.
  • Rosnąca obecność reklamowa Apple zyskała na wartości negatywna uwaga niż niektórzy z jego wielkich technologów — co zrozumiałe, biorąc pod uwagę ich zmiany, które wstrząsają ich działalnością — ale fakt, że tak wielu odtwarzaczy strumieniowych dołącza do AVOD, oznacza, że ​​łatwiej będzie bronić posunięcie Apple TV+.
READ  Dostawy smartfonów osiągnęły najniższy poziom od dekady, a Samsung utrzymał pozycję lidera

Duże dania na wynos: To naturalne, że Apple chciałby kawałek tortu AVOD, do którego wielu konkurentów streamingowych chętnie dołączy. Istniejąca technologia reklamowa i jej zaplecze techniczne mogą zarobić na kosztach drogiego partnera reklamowego, ale ponieważ ma znacznie mniejszy zasięg niż Disney czy Netflix, możesz nie być w stanie zarabiać na wysokim CPM (koszt tysiąca wyświetleń) tendencja. 1000 wyświetleń).

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *