Aktualności: jabłko Jest to kolejne narzędzie do przesyłania strumieniowego, które wejdzie w trend wideo z reklamami (AVOD). Firma rozważa uruchomienie reklam Apple Telewizja + Już w 2023 r. informuje Digiday.
W końcu dlaczego nie? Dlaczego nie umieścić Apple TV+ w stosie AVOD, zwłaszcza jeśli robi to każdy inny duży odtwarzacz strumieniowy? Nawet marki, które historycznie mają niechęć do reklamy, lubią HBO A Netflix Zrobiłeś miejsce na reklamy, więc krok Apple będzie przebiegał płynniej.
- Jak więc reklamy wpasują się w model monetyzacji AppleTV+? Usługa przesyłania strumieniowego kosztuje obecnie 4,99 USD miesięcznie, więc trudno wyobrazić sobie tańszą subskrypcję, chyba że usługa zdecyduje się na uruchomienie bezpłatnej opcji z reklamami – co miałoby sens, biorąc pod uwagę stosunkowo niewielką bazę użytkowników (38,7 mln widzów w USA) w porównaniu z innymi banerami.
- Ale Apple w pełni pracuje też nad marką „treści premium”. może wdrożyć Disney +– Drogie podwyżki cen za subskrypcję bez reklam i ofertę poziomów z reklamami za obecną wartość 4,99 USD.
- Apple TV+ ma również wiele przyjaznych dla marki i nagradzanych programów, takich jak „Ted Lasso I „poranne show” W swoim repertuarze, którego marketerzy z pewnością będą chcieli się pozbyć.
Nie chodzi tylko o emisję reklam: Zdobywanie reklam Apple TV+ może wydawać się wyraźnym domino, które wpisuje się w najnowszy trend, ale ambicje reklamowe Apple wykraczają daleko poza nadawanie.
- Od prezentacji Przejrzystość śledzenia aplikacji (ATT), polityka śledzenia włączania, która szkodzi zdolności platform do reklamowania się w systemie iOS (i kosztuje firmy takie jak Meta 10 miliardów dolarów), działalność reklamowa Apple gwałtownie wzrosła.
- W 2022 r. przychody Apple z reklam będą łączne 4,14 miliarda dolarów prawie w całości z Szukaj reklamy Na Sklep z aplikacjamigdzie Więcej miejsc docelowych reklam Został ustawiony po raz pierwszy. Jej entuzjazm reklamowy sięga do Mapy, książki i podcastyA teraz telewizja. Mając własną infrastrukturę reklamową, Apple może nawet nie musieć ponosić dodatkowych kosztów, aby znaleźć partnera w zakresie technologii reklamowych, takiego jak Netflix i Disney.
- Rosnąca obecność reklamowa Apple zyskała na wartości negatywna uwaga niż niektórzy z jego wielkich technologów — co zrozumiałe, biorąc pod uwagę ich zmiany, które wstrząsają ich działalnością — ale fakt, że tak wielu odtwarzaczy strumieniowych dołącza do AVOD, oznacza, że łatwiej będzie bronić posunięcie Apple TV+.
Duże dania na wynos: To naturalne, że Apple chciałby kawałek tortu AVOD, do którego wielu konkurentów streamingowych chętnie dołączy. Istniejąca technologia reklamowa i jej zaplecze techniczne mogą zarobić na kosztach drogiego partnera reklamowego, ale ponieważ ma znacznie mniejszy zasięg niż Disney czy Netflix, możesz nie być w stanie zarabiać na wysokim CPM (koszt tysiąca wyświetleń) tendencja. 1000 wyświetleń).