Netflix wyda więcej na polskie treści

Netflix wyda więcej na polskie treści

Polska jest rynkiem, na którym Netflix prawdopodobnie zwiększy swoją zawartość, ponieważ jego funkcjonalność stanie się bardziej globalna niż kiedykolwiek.

Nowy raport z analizy amperów, między czwartym kwartałem 2019 a trzecim kwartałem 2020, Netflix posiadał 55% prowizji w Ameryce Północnej za oryginalne tytuły, ale udział ten spadł do 45% między czwartym kwartałem 2020 a trzecim kwartałem 2021 – pomimo wzrostu prowizji w Ameryce Północnej – Netflix zainwestował na arenie międzynarodowej, ponieważ stale się rozwija.

Porównując powiązanie między witryną subskrybenta Netflix a listą tematów lokalnych, Streamer wyjaśnia, gdzie lokalne biblioteki mają szansę zapewnić lepszą obsługę obecnym subskrybentom i przyciągnąć nowych klientów. Rynki, na których Netflix waży mniej dla lokalnych oryginalnych treści, to Polska i Turcja, a w tych krajach lokalizacja jest już w toku.

Zlokalizowane rynki w ciągu ostatnich trzech do czterech lat, takie jak Korea Południowa, Meksyk i Ameryka Południowa, wykazały wspólną formułę pozyskiwania lokalnych treści i oryginalnych projektów. Po pierwsze, przyspieszenie zdobywania tytułów firm trzecich, małe próby przeprowadzane przez lokalne komisje i powszechne wypuszczanie oryginalnej produkcji lokalnej. Ta szeroka premiera zaczyna się od wysokiego wskaźnika prowizji filmowych, po czym trwa regularny przepływ działań związanych z telewizją, co jest ważne dla utrzymania abonentów. Po 24 miesiącach następuje drugi wzrost prowizji. Ten powtarzający się wzorzec pozwala Ampere przewidzieć, gdzie i kiedy wzrosną inwestycje Netflix w oryginalną zawartość lokalną.

Polski Netflix oferuje wielkość rynku porównywalną z niektórymi drugorzędnymi regionami Ameryki Łacińskiej i Europy Zachodniej, a Netflix niedawno rozszerzył gamę lokalnych tytułów innych firm oferowanych w tym regionie. Firma ma teraz większe możliwości rozbudowy swojej polskiej biblioteki ojczystej, aby zapewnić lepszą obsługę obecnym abonentom i przyciągnąć nowych klientów.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *