Polska jest rynkiem, na którym Netflix prawdopodobnie zwiększy swoją zawartość, ponieważ jego funkcjonalność stanie się bardziej globalna niż kiedykolwiek.
Nowy raport z analizy amperów, między czwartym kwartałem 2019 a trzecim kwartałem 2020, Netflix posiadał 55% prowizji w Ameryce Północnej za oryginalne tytuły, ale udział ten spadł do 45% między czwartym kwartałem 2020 a trzecim kwartałem 2021 – pomimo wzrostu prowizji w Ameryce Północnej – Netflix zainwestował na arenie międzynarodowej, ponieważ stale się rozwija.
Porównując powiązanie między witryną subskrybenta Netflix a listą tematów lokalnych, Streamer wyjaśnia, gdzie lokalne biblioteki mają szansę zapewnić lepszą obsługę obecnym subskrybentom i przyciągnąć nowych klientów. Rynki, na których Netflix waży mniej dla lokalnych oryginalnych treści, to Polska i Turcja, a w tych krajach lokalizacja jest już w toku.
Zlokalizowane rynki w ciągu ostatnich trzech do czterech lat, takie jak Korea Południowa, Meksyk i Ameryka Południowa, wykazały wspólną formułę pozyskiwania lokalnych treści i oryginalnych projektów. Po pierwsze, przyspieszenie zdobywania tytułów firm trzecich, małe próby przeprowadzane przez lokalne komisje i powszechne wypuszczanie oryginalnej produkcji lokalnej. Ta szeroka premiera zaczyna się od wysokiego wskaźnika prowizji filmowych, po czym trwa regularny przepływ działań związanych z telewizją, co jest ważne dla utrzymania abonentów. Po 24 miesiącach następuje drugi wzrost prowizji. Ten powtarzający się wzorzec pozwala Ampere przewidzieć, gdzie i kiedy wzrosną inwestycje Netflix w oryginalną zawartość lokalną.
Polski Netflix oferuje wielkość rynku porównywalną z niektórymi drugorzędnymi regionami Ameryki Łacińskiej i Europy Zachodniej, a Netflix niedawno rozszerzył gamę lokalnych tytułów innych firm oferowanych w tym regionie. Firma ma teraz większe możliwości rozbudowy swojej polskiej biblioteki ojczystej, aby zapewnić lepszą obsługę obecnym abonentom i przyciągnąć nowych klientów.
Związane z
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”