Jay Si Hong / AP
Netflix rozprawia się z osobami, które udostępniają swoje hasła.
Netflix opóźnia wprowadzenie nowych zasad udostępniania kont w Stanach Zjednoczonych i odnotował „reakcję wycofania” w regionach, w których wprowadzono tę politykę, w tym w Nowej Zelandii.
W styczniu Netflix wskazywał, że do końca marca zostaną wprowadzone ostrzejsze ograniczenia dotyczące haseł, ale na wielu dużych rynkach, w tym w USA, tak się nie stało.
Chce uniemożliwić zbyt wielu gospodarstwom domowym unikanie opłat abonamentowych poprzez udostępnianie tych samych danych logowania.
W Pismo akcjonariuszy Wydany wraz z aktualizacją wydajności za pierwszy kwartał, Netflix powiedział, że kampania haseł zostanie zakończona do końca czerwca.
Czytaj więcej:
* Gdyby Netflix porzucił miłość do dzielenia się hasłami, czy założyłbyś własne konto?
*Netflix przygotowuje się do rozprawienia się z udostępnianiem kont, więc co się teraz stanie?
* Netflix rozważa ograniczenie udostępniania haseł i wprowadzenie subskrypcji z reklamami
Powiedziała, że opóźnienie w uruchomieniu płatnego udostępniania w USA było po to, aby Netflix mógł skuteczniej wdrażać zmiany, szczególnie dla osób, które chcą korzystać ze swoich kont podczas podróży i dać ludziom lepszą kontrolę nad dostępem do swoich kont oraz przenoszeniem profili do klasa. konta.
Zauważył, że uruchomił już system płatnych akcji w Kanadzie, Nowej Zelandii, Hiszpanii i Portugalii, wywołując „reakcję anulowania” na każdym rynku, gdy ogłoszono tę wiadomość.
Ale gdy pożyczkobiorcy zaczęli aktywować własne konta, a obecni członkowie dodawali konta „dodatkowych członków”, nastąpił wzrost przejęć i przychodów, co, jak spodziewał się Netflix, nastąpi we wszystkich krajach.
„W miarę jak wprowadzamy płatny udział – a niektórzy pożyczkobiorcy przestają obserwować, ponieważ nie przechodzą na dodatkowych członków lub w pełni opłacone konta – udział w krótkim okresie, mierzony przez strony trzecie, takie jak Nielsen, prawdopodobnie zmniejszy się skromnie. Uważamy jednak, że schemat będzie podobny do tego, który widzieliśmy w Ameryce Łacińskiej, a wzrost uczestnictwa będzie wznawiany z czasem, ponieważ nadal ulepszamy nasze programy i subskrypcję własnego konta kredytobiorcy.
Netflixa
Cały spokój na froncie zachodnim jest już dostępny w serwisie Netflix.
Odnotował wzrost o 1,75 miliona abonentów Netflix w okresie styczeń-marzec, prawie 550 000 więcej niż mediana szacunków analityków ankietowanych przez FactSet.
Chociaż wzrost liczby abonentów był mniejszy niż historycznie raportował Netflix w pierwszym kwartale, był to wyraźny kontrast w stosunku do utraty 200 000 abonentów, którą firma poniosła w tym samym czasie w zeszłym roku.
Netflix zarobił 1,3 miliarda dolarów (2,09 miliarda dolarów), czyli 2,88 dolara na akcję, w pierwszym kwartale, o 18% mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Jednak według FactSet liczba akcji była nieco powyżej oczekiwań analityków. Przychody wzrosły o 4% w porównaniu z rokiem ubiegłym do 8,16 mld USD, czyli mniej niż szacowali analitycy.
„Firma wyprzedza miejsce, w którym była o tej porze w zeszłym roku, ale nadal wyraźnie stawia czoła presji wszystkich graczy w tej zatłoczonej przestrzeni” – powiedział Jamie Lumley, analityk Thirdbridge.
Netflix chce teraz czerpać przychody od około 100 milionów widzów, którzy swobodnie używali haseł innych subskrybentów, aby oglądać seriale telewizyjne Netflix, takie jak The Crown i filmy, takie jak All Quiet On The Western Front.
Poinformował o tym również Netflix Usługa DVD-by-mail jest wyłączona Założyli firmę ćwierć wieku temu. Usługa, która może pochwalić się ponad 16 milionami abonentów w Stanach Zjednoczonych, stale maleje w ciągu ostatniej dekady i wygenerowała zaledwie 145,7 miliona dolarów przychodu w zeszłym roku.
Dodatkowe raporty AP