Nicole Kidman opowiada o tym, co chce robić po obejrzeniu jej kinowego zwiastuna w AMC
Nicole Kidman otwarcie mówi o tym, co jej zdaniem będzie dobrą kontynuacją jej popularnej reklamy kinowej AMC.
56-letnia zdobywczyni Oscara zasugerowała, że aktorska wersja „We Make Movies Better” mogłaby przenieść się na scenę barów dla gejów, jednocześnie omawiając, co planuje zrobić w przyszłości w ramach współpracy z siecią kin. .
„Moim marzeniem jest znaleźć się na scenie i zrobić to z drag queen” – powiedziała Kidman. „W pewnym momencie powinienem móc to zrobić.”
Wiele królowych znalazło już inspirację w reklamach tej sieci kin, w tym Katya, była uczestniczka Drag Race RuPaul.
Reklama została wyemitowana po pandemii COVID-19 jesienią 2021 r., aby skłonić kinomanów do powrotu do kin, a reklama AMC była wyświetlana przed każdym filmem.
„W pewnym sensie w takim miejscu czujesz się załamany” – powiedziała Kidman na końcu słynnej reklamy.
To była po prostu chęć utrzymania kin przy życiu. „Miałam jedne z najlepszych doświadczeń w kinie” – wyjaśniła Elle.
„Udawałem, że chodzę do szkoły; „Podrobiłabym notatkę i poszłabym do kina” – dodała Kidman.
„To dla mnie bezpieczna przystań, więc myśl, że ich tam nie będzie, nie wchodzi w grę w moim życiu” – kontynuowała.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.