dostarczone
Pakiet terenowy Delta 4×4 dodaje nieoczekiwanemu pojazdowi elektrycznemu wiarygodności na szutrze (i śniegu).
Za kilka dni ma być ok Model Tesli Y Zostanie oficjalnie potwierdzony jako najpopularniejszy całkowicie elektryczny pojazd w Nowej Zelandii w 2022 roku.
Jego popularność nie jest nauką o rakietach. Model Y miał długi i pełen szumu pas startowy do swojej premiery, z dużą podażą z Shanghai GigaFactory Tesli i konkurencyjnymi cenami. Jest doskonałym towarzyszem w mieście, częściowo dzięki możliwościom i technologii o ogromnym zasięgu.
Tam, gdzie Model Y (i inne Tesle, jeśli o to chodzi) mają tendencję do spadku swoich możliwości, znajduje się poza przysłowiowym miejskim betonowym kanionem. Trudno ich nazwać pojazd przygodowyz nierównym terenem, który oczywiście nie jest szczególnie istotny dla inżynierów Tesli.
Damiena O’Carrolla
Ogromny ekran dotykowy Tesli Model 3 jest absolutnie wspaniały, a ponadto można na nim grać w gry wideo.
W tym miejscu pojawiają się firmy działające na rynku wtórnym, takie jak niemiecka Delta 4×4. Delta wyrobiła sobie markę w przestrzeni EV, wprowadzając kilka pakietów terenowych dla innych dedykowanych pojazdów (w tym Tesli Model 3).
Czytaj więcej:
* Tesla planuje podwoić moce produkcyjne w Chinach
* Szybkie ładowanie: rozciągliwe akumulatory Audi o odpowiedniej wielkości i mocy elektrycznej
* Niedzielna przejażdżka: Tesla Model 3 Long Range
* Edmunds wystawia zasięg Tesli na próbę i idzie krótko
Niedawno Delta 4×4 ujawniła swój pierwszy zestaw do popularnego Modelu Y, zwiększając możliwości tego modelu na szutrze, przynajmniej w teorii. Trzeba przyznać, że pakiet to sprawa dość powierzchowna, obejmująca głównie zestaw do podnoszenia, usztywniane opony i kosmetyczne modyfikacje.
Największą zmianą jest dodanie terenowego zawieszenia Delta 4×4, które zwiększa prześwit Modelu Y o 35 mm, co daje łącznie 220 mm prześwitu. Pomaga to poprawić charakterystykę przegubu pojazdu elektrycznego, jednocześnie optymalizując jego kąty natarcia, separacji i zejścia.
Zestaw rozszerza również miejsce na wzór Y, dodając rozszerzone wsporniki na wszystkich czterech rogach. Dodatkowe 60 mm pomaga pomieścić 20-calowe koła Delta Klassik_B, które z kolei są owinięte oponami błotnymi 265/45R20 Continental Cross Contact ATR.
Niemiecka firma zaoferuje również listwę świetlną LED i poczwórne reflektory pochodzące od PIAA, kupujący powinni wybrać.
Właściciele Tesli mogą zdecydować się na pełne leczenie za 15 860 euro, czyli około 26 850 dolarów. Zestaw do podnoszenia, koła, opony i poszerzenia błotników kosztują odpowiednio 900, 4500 i 4760 euro.
Chociaż jest to bardzo kuszące, każdy, kto chce zrobić coś takiego dla swojego Modelu 3 lub Modelu Y, powinien pamiętać, że istnieje duża szansa, że zmiany te wpłyną na możliwości zasięgu pojazdu. Jaki jest jednak sposób na wyróżnienie się z tłumu?
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”