dostarczone
Zaktualizowany GT-R Nismo ma nos, który według niektórych wygląda trochę jak R34.
Nissan R35 GT-R to tak stary model i platforma, że wydaje się trochę zmęczony i banalny. Tak, japońska marka zadebiutowała nowym, odświeżonym GT-R. I tak, nieuchronnie wygląda bardzo podobnie do ostatniego i poprzedniego.
Zaprezentowany podczas tegorocznej imprezy Tokyo Auto Salon, zaktualizowany GT-R oferuje stopniowe ulepszenia aerodynamiki i osiągów, bez widocznej elektryfikacji.
Ikona została ukazana w dwóch różnych odsłonach; NISMO i T-Spec. Ten pierwszy jest natychmiast rozpoznawalny po imponującym tylnym spojlerze, przednim spojlerze i tylnym dyfuzorze. Tymczasem ta ostatnia jest sprawą bardziej konserwatywną. Jeśli możesz nazwać to ograniczonym GT-R.
Oba modele mają prawdopodobnie najbardziej zauważalną zmianę kosmetyczną w postaci poprawionego przodu, który według wielu sprawia, że R35 wygląda bardziej jak jego poprzednik R34. Nieprzezroczysta środkowa część grilla zniknęła. Został on zastąpiony listwą progową w kolorze nadwozia, która biegła przez całą szerokość samochodu, oraz mniejszą początkową osłoną chłodnicy.
Czytaj więcej:
* Test drogowy: Nissan Z
* Najstarszy samochód na rynku w swoim ostatnim roku
* Nissan GT-R NISMO uwieczniony w najważniejszy sposób (LEGO)
* Idź po dobre rzeczy! Flaga powiewająca dla sukcesu NISMO w sportach motorowych
Poza wyrostkiem nosowym inne widoczne zmiany są trudne do zidentyfikowania. Ale oni tam są. Backend również został zaktualizowany. NISMO otrzymuje nowy tylny spojler typu „łabędzia szyja”. Kratka w kratkach została cieńsza, aby zmniejszyć opór. I maska NISMO z włókna węglowego.
Motyw węglowy rozciąga się również na wnętrze Nismo, poprzez parę foteli kubełkowych Recaro z włókna węglowego. I to jeśli chodzi o zmiany wewnątrz GT-R, gdzie Nissan zdecydował się na podejście „jeśli to nie jest zepsute”… znowu.
Pod maską znajduje się dobrze znany 3,8-litrowy silnik V8DETT twin-turbo, wytwarzający 421 kW/632 Nm w T-Spec i 447 kW/651 Nm w NISMO. Obaj mają tę samą sześciobiegową dwusprzęgłową skrzynię i napęd na wszystkie koła.
Ulepszenia mechaniczne obejmują nowy mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, poprawioną geometrię zawieszenia i kilka elementów silnika o wyważonej masie. Oczywiście żaden z tych elementów nie wynalazł koła na nowo, ale najwyraźniej nie o to chodziło Nissanowi.
DAMIEN O’CARROLL / DOSTARCZONA STOPA
Poznaj najnowsze elektryczne samochody koncepcyjne Nissana, w tym samochód sportowy, samochód sportowo-użytkowy, SUV i prawdopodobnie następne Folio.
Chociaż miło jest zamknąć oczy i wyobrazić sobie, jak może wyglądać zupełnie nowy GT-R, zimna rzeczywistość (przynajmniej jeśli jesteś wełnianym, tragicznym Nissanem) jest taka, że następny GT-R może być Wszystkie elektryczne.
Oczywiście istnieje również potencjał opcji hybrydowych i hybrydowych typu plug-in. Jednak z uwagi na to, że duża liczba krajów w Europie jest gotowa do stopniowego wycofania ze sprzedaży silników spalinowych od końca dekady, jeśli Kwiecień Chce, aby GT-R był produktem globalnym, a ścieżka całkowicie elektryczna wydaje się jedyną opcją.
W tej chwili ten zaktualizowany R35 został potwierdzony w Azji i Ameryce Północnej. Ponieważ kraje takie jak Europa i Australia już potwierdziły, że model jest poza listą, nie spodziewaj się zobaczyć żadnej z tych japońskich bestii na ziemi kiwi w najbliższym czasie.